SABAH UYANDIĞIMDA

20130409-222546.jpg

bademciklerimin ateşli pinpon topuna dönüp ortadan birbirine yapıştığını fark ettim.
yutkunmaya kalkışmamla garip hırıltılar çıkarmam aynı anda oldu sanırım.
yutkunma işini güç bela hallettikten sonra yataktan kalkmaya niyetlendiğimde beni başka bir macera bekliyordu.
bacaklarım ağrıdan beni taşıyamaz haldeydi zira.
sürünerek kalktım, sıpanın kahvaltısını hazırlamamla evden çıkmamın aynı ana denk gelmesi gerekiyordu aslında, ama ben bunlardan yalnızca birini yapabileceğimi biliyordum.
kahvaltıyı hazırladım, sıpayı güç bela okula yolladım, telefon ettim ve ” ben gelemiyorum” dedim.
şimdi burada bir es.
kaç yıllık özel sektör çalışanlığım sürecinde o kadar az bunu yapmışımdır ki, her sohbet açıldığında hakan’ın ağır eleştirilerine maruz kalırım.
misal, sezaryen doğum yapacağım için, günü belli olan doğumumdan 1 gün önce 10 saat ders anlatmışlığım vardır.
sıpanın eli ya da ayağının burnumdan çıkabileceği korkusuyla hem de.
bir sene de ses tellerimi yırtmıştım.
hem de dersaneciliğin en pis dönemi olan hızlandırma denen döneminde.
doktor “10 gün konuşma” dediğinde nasıl çaresizce gülmüş olmalıyım ki, doktor pes edip kortizon hapları ile süreci geçirmeme gönülsüz razı olmuştu.
bu saçma sapan davranışım yüzünden sahnelerden uzak kaldım kesin.
ah ben ne güzel türkü söylerdim öncesinde.
iş ahlakı dediğim bu salak huyuma başka her şey denebilir sanırım.
n’abayım, ben böyleyim.
neyse işte, bu nedenle çalıştığım işyerlerinde ben gelemiyorum dediğimde kesin hasta olduğumdan hiç şüphe duymazlar.
uzattım blog, biliyorum.
hastaydım işte bugün yani.
önce bir ateş düşürücü alıp tekrar uykuya yatma süreci, ardından hakan’ın eczaneden getirdiği bilumum burun spreyi, boğaz pastili, vitamin desteğiyle bir gün geçirdim.
şimdi iyiyim.
açıldım.
boğaz hala sorunlu, pinpon toplarının ebatı küçüldü, ateşi söndü, ama yapacak bir şey yok.
yarın iş var.
çaldığımız bir gün kâr işte.
başta bir iş güç de mi yapsam saçmalığından sonra, salondaki kanepeye konuşlanıp, döne döne tembellik yaptım bugün.
iki gün önce bir arkadaşımla yaptığım twitter yazışmaları ile başladığım şahane bir kuzey ülkesi dizisinin 10 bölümden ibaret 1. sezonunu bitirdim.
güzel bir gerilim dedektif dizisi isteyenlere şiddetle önerilir.
buyrun, bu da link.Bron\Broen
Pişman olmazsınız.
bir de gözlemledim ki, azıcık dinlenince iştahım açılıyor benim.
yani neymiş, şeytan azapta gerek.
yoksa tombalacık halimem düş peşime gel türküsü benim için çalar valla.

Reklamlar

SABAH UYANDIĞIMDA” üzerine 5 düşünce

  1. Geçmiş olsun be Ayşem Gülüm, ailecek nazarlara geldiniz herhal. Önce oğlan, sonra sen, mukayyet olun bacım kendinize. Bahar havası pistir kötü çarpar, iyice iyileşmeden içindeki sorumlu canavarı ayağa kaldırma. Öpüyom çok ağrıyan yerlerinden, çabucak iyileşmen dileğiyle…
    Not: Dünkü linkten İnci Aral’ın “Kapı” öyküsünü indirip dinlemeni öneriyorum…

  2. geçmiş olsun ayşecim. sizde de biz de olduğu gibi önce oğlan sonra anne şeklinde geziyor hastalık anlaşılan… dikkat et kendine lütfen.
    güneş de çıktı bak. aran iyi değil biliyorum ama bugün iyi olmuş çıktığı senin için 😉

  3. Sağolasın örtmenim ya 😦 Bugün de evde kaldım. Tüm gün yattım. Artık nazar mı çarptı hava mı bilmem de, sıkı çaktı :)) Bugün kurcalayamadım o linki, en kısa zamanda hem de dediğin dosya ile başlayayım ben. Teşekkür ederim çok çok :))

  4. Zeldacım :)) Sİze de aynı sırayla geldi di mi? bu virüs de böyle demek ki, ya da onlar hasta olunca aman biz olalım dediysek işte buyrun dedi kozmik şakacı herhalde :)) Evet bugün hava çok güzeldi. Evde de olsa güneş hasta bedenin boğduğu ruhuma iyi bile geldi. Çok teşekkürler, size de geçmiş olsun. Sevgiler.

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: