BAŞLADI MI BİTER DE

20130408-121241.jpg

haftaya dün gecenin muhteşem orkestrasıyla başladık.
herkes dinledi mi gece ?
nasıl bir gök gümbürtüsü idi o öyle.
anlatacak epey derdi olduğundan homurdanan huysuz bir adam gibiydi bir ara beni uyandırdığında.
yarın erken kalkacağım şekerim, başka zaman konuşalım deyip uyudum tekrar.
bu sabah ince pardesü içi yünlü hırka ve onun içi ince bluz tedbirleri ile attım kendimi sokağa.
Gün içinde kat katlardan hangi kata ihtiyaç duyacağım belli olmaz.
daha hava aydınlanmamıştı ve çok güzeldi sokak.
servis beklerken, oturdum benim çaycının taburesine keyfini sürdüm bu güzel sabahın çay eşliğinde.
sonrası işte servise bin, kulaklığına yumuşak müzik ayarla, kapa gözünü okula kadar yarı uyur yarı uyanık yap yolculuğunu gel işe.
bölüm odasında onun getirdiği bunun yanına eklediği ile kur minik kahvaltı sofranı.
ilk dersin boş olmasının rahatlığıyla keyif yap.
🙂
evet, keyifli başladım güne ve dahi haftaya.
böyle de gitsin bitsin diyeceğim de. ııh, bir kaç saate başlarım vıdılanmaya.
bir kere bugün nöbet günüm.
vah ayaklarım der ağlarım.
ayrıca bugün ara sınıfların şök’ü var .
eve varmam en iyi tahmin gece 22:00 .
e ona da vıdılanabilirim.
ha gamsızlığım üzerimde bunlar bile bozmadı mı moralimi, e sınırlı sigara molalarına kesin saydırırım.
ama şimdilik bulduğum radyo tiyatrosu eşliğinde yapacağımız bilgi yarışması sorularını yazmam gerekiyor.
ne sorsam zor gelecek benim sıpalara biliyorum ya, dur bakalım.
bugünkü tiyatromuz 1 saati aşan bir belgesel.
İşiniz çok da odaklanmanızı gerektirmiyorsa bugün ya da gün içinde bazı anlar, buyrun, siz de dinleyin.

Elektra hepinize hemen geliverecek Cumalar diler. 😀

BAŞLADI MI BİTER DE” üzerine 4 düşünce

  1. o zaman hemencecik Cumartesi olsun Ebru, seni mi kıralım şimdi yani dilekler konusunda. Çok işti, bitti ama işte. düşündüğüm gibi 22:00 ‘de evdeydim. Toplantı olduğu zaman özel servis ayarlanıyor mutlaka 🙂 iyi geceler.

  2. aaaa, tam da radyo tiyatrosu olmaya müsait benim yeni takıntım için sevgili örtmenim. Yarın biraz kurcalayayım bakıyım. Nöbet? pöööh, hiç konuşmayalım :)) İyi geceler.

Bir Cevap Yazın

