EV RUTİNE DÖNDÜ

sıpa bugün gittiği okuldan ateşsiz ve mutlu döndü.
başka sınıflardaki öğrenciler bile gelip gelip “nerdeydin ya hu?” dediler diye pek mutluydu.
az da havalara girmiş, sıpa işte.
1 gün okulun 6 gün tatilin olduğu bir dünya üzerine kurduğumuz hayallerle ikindi kahvaltısı yaptık simitli mimitli.
sonra ben salona o odasına çekildi.
sonra hakan geldi.
bir akşam kahvesi keyfi ile kandırdım onu da. zira diziye dalıp yemeği fırına geç vermiş idim.
akşam yemeği telaşından sonra da işte, ev rutine döndü.
herkes kendi keyfinde anlamına geliyor bu.
güzel bir şey bazen rutin denen şey.
evin bu herkesin kendi keyfinde halleri, bu hep bildiklik duygusunun getirdiği …güven?
bilemedim şimdi.
işte o güzel.
haftasonu için okumanın yanına izleme koyayım diye film taraması yaparken iki şey heyecanlandırdı beni.
biri seyirciyle tanışan, canım bir serinin üçüncü ayağı. Before Sunrise, Before Sunset’ten sonrası, yani Before Midnight.

Ethan da Julie de hala ne kadar güzeller.
ama link bulamadım, henüz o kadar popüler değil demek ki.
bakalım, belki Beşiktaş’taki mucizeler dükkanıma düşmüştür.

diğeri daha çekim aşamasındaymış.
duymamıştım bile filme çekildiğini.
Boris Vian’ın şu iki günde yazmasıyla meşhur fantastik,oyuncaklı aşk romanı ; “Günlerin Köpüğü”
Audrey Tatou ile aram pek iyi değildir, ama Romain Duris pek hoş bir seçim.
Heyecanla bekleyeceğim bu filmi. Hem sadece fragman bile o oyuncaklı dünyanın perdede çok güzel görünebileceğini düşündürdü bana.

Evet, iki keşfimde bu haftasonumun “ne izlesem?” derdine derman olmamış olabilir.
ama olsun, heyecan heyecandır.
Elektra, herkese müthiş keşiflerle dolu bir haftasonu diler.

EV RUTİNE DÖNDÜ” üzerine 4 düşünce

  1. aaaa özellikle ilki pek heyecanlandırdı beni de…aslında bir before…gecesi yapmalı, üçlemeyi izlemeli birlikte. güzel olmaz mı? 🙂

  2. Tam da şu günlerde İstanbul Film Festivali’nde gösterilmekte, ammaaa, festival nerdeee biz nerdeee?!
    Bul o filmi Elektra’m, lütfen! Büyük sevaba girersin. 😉

  3. Günaydıııın canım Ekmekçim :))) Evet, öyleymiş. Festivalimize gelmiş bu film. ama ben onu bulurum sen üzme canını:)

Bir Yanıt Bırakın

