ANLADINIZ SİZ ONU

2012-12-14_1355470971

Ayamayanlara yardımcı bir pencere daha açalım.
Haydi ıslıkla , coşkulu bir biçimde hep beraber

ANLADINIZ SİZ ONU” üzerine 9 düşünce

  1. bu da benden sana bir pinhani şarkısı. son cd’lerinde dinledim. pek hoşuma gitti. hem bana da uyuyor di mi 🙂

  2. :))) daha yeni mabadım yer gördü, keyifle dinlediim . Dinlememişim ya ben bunu hiç . Pek keyifli ve dinimiz amin 😛 bu amin senin içindi gülüm :))

  3. Bu saatte derken benim saat 01.12 de ondan, şimdi saat farklı çıkınca yorum abuk oldu, şimdi de kendi yorumlarıma güldüm, nöbetçi komikim ben 🙂

    • Şairin karanfili gibi senin kahkahalar da ağızdan ağıza gecti Serpilcim :))) yorumlarını okurken de ben kahkaha attım. Nöbetçi komik seni. Bir yandan da ne guzel iste, afferin benim kediye . Kahkahayla yollamış seni uykuya. Mutlu Pazarlar :)))

Bir Yanıt Bırakın

