BU AKŞAMÜSTÜ

güzel bir yağmur var.
bölüm odasında tek başımayım.
diğer arkadaşların dersi olduğunda koca odada tek başına kalmak bir okulun gürültüsünü düşünürseniz büyük nimet.
o anların keyfi beyde paşada yok.
bu akşamüstü çayıma eşlikçi olarak vesveselerim var.
zira sıpam iyileşmedi, ara ara çıkan ateşle bir garip hastalık söz konusu.
enfeksiyon diyor doktor, ağır değil diyor da, geceleri ateşlenen bir çocuğa uyanmak unuttuğum bir şeydi benim . endişeleniyorum o nedenle.
dün de hakan evde onun yanında kaldı.
bugün normalde raporu bitiyordu okula gidecekti. tam da üstelik sınav haftası.
ama sabah önce ben ateşine baktım ıııh, gitmesin dedim, sonra da hakan’ı uyandırıp ıııh’ı mı onaylattım .
onlar yine baba oğul doktora gittiler,raporu uzattılar. ben işe geldim.
en son konuştuğumda evde tülbent var mı anne dedi benimki. ıslatıp alnına koyacakmış 😦
yalnız yani şimdi.
neyse, en azından evde deyip avutuyorum kendimi.
ben işteyim.
toplantı var üstelik, 18:00’de başlayacak hem de.
öyle iğrenç bir adet ki, toplaşıp toplaşıp sınıftaki çocukları çekiştiriyoruz.
ben de 62’den tavşan, bilumum kareden deniz feneri falan yapıyorum işte.
pof!
bugünün şarkısı öğlene doğru dadandı kulağıma, bir kaç kere dinledim boşluk buldukça.
elektra, herkese ateşsiz, enfeksiyonsuz günler diler .

BU AKŞAMÜSTÜ” üzerine 8 düşünce

  1. Şarkın pek güzelmiş ama kuzunun hastalığının geçmemesi kötü:( Çiçek gibiler der ya eskiler öyle. İyileşsin artık anneyi üzmesin. Acil şifalar.

    • Ebrucum, servisteyim şimdi. Toplantı yeni bitti. Hakan’da eve gelmis icim rahat. Ama sesi pek halsiz. Gideyim göreyim ben de iyi olacağım. Ne guzel şarkı degil mı gercekten? Sevgiler, iyi akşamlar

    • Evet örtmenim ya:( “ona gelecegine bana gelsin” sözü tam da annenin ağzından çıkınca galiba gercekten dogruyu gösteriyor. Sağolasın , sevgiler. İyi akşamlar

  2. kıyamam sıpaya. kendi alnına ıslak tülbent koyması koyacagini ogrenince ne hale geldigini tahmin ediyorum tabi, o yuzden sana da kıyamam 😦 hemencecik iyilessin insallah. ve evet, onlar hastalanacaklarina biz hastalanalim, daha kolay, daha az can acitici…

    • Şulem bu gün erken kaçtım yanına. Biraz daha iyi, en azından tulbente ihtiyac olmamış 🙂 anladığını anladığımı biliyorsun. Sağol canım benim.

Bir Cevap Yazın

