VAMOS

2013-02-04_1360014221

Nasıl sıcaktı dün di mi blog?
bir ara dışarıya çıktım, ve pişman oldum.
hep hayran olmuşumdur giyim kuşam konusunda havaya hemen uyum sağlayan insanlara.
ben tutucu muyum neyim bu konuda, ne denir bana ya da bilemedim şimdi.
dün şortla bile gezen insanlar vardı deniz kıyısında. ayakta sandalet.
ben ince giyindim, tamam ama pardesü ile.
böyle bir yapım var giyim kuşam konusunda.
törenle giyinir törenle soyunurum. öhöm, yanlış anlaşılmasın yazlığı soyunur kışlığı giyinirim gibi bir şey kast ettiğim he . 😛
neyse, dün yandım kavruldum sıcaktan ve bunu ne kadar da sevmediğimi hatırladım yine.
tekrar tekrar diyorum, yaz mevsimi çok saçma bir şey.
ya da beni el birliğiyle kutuplara gönderin siz rahat edin.
bugün işe geldiğimden beri dilimde VAMOS .
eski bir MFÖ şarkısıdır.
pek sevmiştim ben MFÖ’nün bu şarkısını da içeren “Peki Peki Anladık ” albümünü. NewYork Sokaklarında vardı, Barcelona vardı, Buselik Makamına vardı.
düşündüm de şimdi yazarken, Buselik Makamına’yı o kadar da sevmediğimi fark ettim.
Sabahtan beri bu ve benzeri şeylerin başında vakit geçiriyorum, zira kafamı dağıtmam lazım, zira sıpa hasta, zira ben niye onunla değilim falan filan.
dün gece kaç yılın üzerine ilk kez ateş düşürücü içirdim .
öyle bir çıktı ateşi.
bebek oldu yine koca sıpam ateşi çıkınca.
e ben de sıpa sahibi elektra kıvamına döndüm tabii işte böyle.
benim bu yeni işyeri izin mizin olaylarında can sıkıcı bir tutum takındığından Hakan devraldı sıpayı doktora götürüp rapor alma işini.
tamam, demin konuştum ateşi düşmüş, kahvaltı edip baba oğul doktora gideceklermiş falan da , yine de işte canım sıkkın.
yani belki de onun için VAMOS!

M.F.Ö. – Vamos | izlesene.com

VAMOS” üzerine 2 düşünce

  1. Çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum. İda da hasta yatıyor evde. Ben de sabah söylene söylene geldim. İnsan çocuğunun yanında olamazsa ne yapayım böyle yaşamı filan saydırdım:) Neyse kızmayalım benimkine annem seninkine babası bakıyormuş güvenli ellerdeler ama anne yüreği değil mi?
    Umarım sen gittiğinde tamamen iyileşmiş olur.

  2. Eve geldim, iyi biraz daha gibi . hakanDa güzel bakmış :)) meve soydum bol bol, bir ou yiyebiliyor . ve evet, çok da iyi anlamışsın o duyguyu. Hay bin kunduz diyoruz burada hep beraber. İda’ya da çok geçmiş olsun. Öperim onu da.

Bir Yanıt Bırakın

