ELEKTRA GURURLA SUNAR

Sevgili ablam, yazı sihirbazı, ama aynı zamanda tembeli Arzu Ç. kişisel blogundan epey bir uzaklaşmıştı.
yaz yaz yaz vıdılamalarım da işe yaramıyordu.
sonra facebookta okuduğu kitapları kısa kısa yazmaya başladı.
sonra bir gün ben yine biraz da ümitsizce, “bunları bloguna taşısana canım ve de bir tanecik ablacım ” dedim.
aaaa, o da ne?
“orası olmaz da sen bana bunlar için bir blog açsana bir tanecik, dünyanın en güzel kardeşi” dedi.
sanırım tam olarak böyle dedi 😛
neyse, hemmen açtım tabii ki .
buyrun, Arzu Ç. dün akşam ne okumuş, ne izlemiş, 32 kısım tekmili birden BURADA

ELEKTRA GURURLA SUNAR” üzerine 4 düşünce

    • Di mı passive:) dürte dürte
      ve fırça yiye yiye en son bu oldu bakalım. Belki kitaba da ikna ederim 🙂 gunaydin ve de.

  1. sonunda, sonunda 🙂 ben arzunun yazılarını/şiirlerini ne çok özlüyorum aslında. arzuuuuuuu, duy sesimizi 🙂

Bir Yanıt Bırakın

