SUSMUYORLAR Kİ.

Geç pazar kahvaltıları. Yeni edindiğim ve çok sevdiğim alışkanlık bu. Hoş güzelim pazar günümüzden 1 saatimizi yediler. Yarın saat tam 16:00’da yapaydık şu ileri alma işini. Hatta her gün saat 16:00’da ileri gece 22:00’de geri alalım. Nasıl? Çoğunuzun “vallaha ben bunu düşünmüştüm “dediğini duydum. Ama ilk ben yazdım 🙂 kitabımı sevdim. Roman falan degil bu ama. Anılar . Bir babanın oğlunda kalanları. Hafif, çabuk okunuyor, arada gülümsetiyor. O kadar. Sıpa ve babası jedi’ların kanlarında bulunan midichlorian’a göre jediliklerinin saptanmasının ırkçılık olup olmadıgı konusundaki vıdılamalarını keserlerse okuyup bitireceğim kahvaltı masasından kalkmadan. Ben Hakan’ın tarafinı tutuyorum. Hey, George Lucas! Çok ayıp adamım ya.

20130331-121401.jpg

SUSMUYORLAR Kİ.” üzerine 2 düşünce

  1. :))) Ebru, ben bazen kasten hiçbir şey yapmama günü ilan ediyorum ben. Mümkünse bunu diliyorum senin için. abuk subuk şeylerle oyalanasım var benim de. İkinci Bahar dizisinin tüm bölümlerini bir tur daha bitiridim. Şaşıfelek Çıkmazı vardı ya, ona başladım radyo tiyatrosu olarak :)))Güzel geçsin günün.

Bir Yanıt Bırakın

