EBRU’NUN TANITTIĞI KİTABI ALACAKTIM ASLINDA

Ama bulamadım.
Beşiktaş’a indim.
Yıllardır oradan ayrılmamışken bu kadar ayrı kalacağım aklıma gelmezdi. Çok özlüyorum haftaiçinde.
Kaçmaya iş yaratıyorum iste bugün olduğu gibi 🙂
neyse.
Bulamadım Ebru’cum kitabı. Ama bu güzellere gönlüm kaydı.
Haydi bakalım okumaya.
Bir takım cici üst baş da aldım ama, görgüsüzlük yapmayım şimdi di mı ama foto koyup 😛

20130330-172318.jpg

EBRU’NUN TANITTIĞI KİTABI ALACAKTIM ASLINDA” üzerine 8 düşünce

  1. cık 🙂 ayıp ya hu 🙂 yediğimiz içtiğimiz neyse de ne bileyim kıyafet falan, moda blogu olabilecek kıvamda mıyız ki? :)) standart standart kılıklar kıyafetler işte. bu işi ne güzel yapanlar var valla :))

  2. Hangi kitaptı aradığın ay nasıl merak ettim (şimdi benim sıpa olsa “Sebep?” derdi, genelde benim abuk subuk sorularıma böyle cevap veriyor 🙂
    Hisar’dan Hüseyin’i çok sevdim ben, yine okumak istedim
    Beşiktaş seni hafta sonu özgür görünce şaşırdı di mi, ne güzel olmuş.
    Pazar günün de çok güzel geçsin tamam mı
    Öptüm

    • Gunaydin Serpilcim :))) senin sıpayla iyi anlaşabiliriz, zira Vizontele’nin Siti Ana’si vurgusuyla “sebep ” demeyi ben de severim. “Bir Apaçi Masalı “adında bir kitaptı alayım diye çıktığım. Ama bunlar düştü payıma. Behçet Çelik okudun mu hic? Okumadıysan bir oku derim. Başarılı bir öykücü bence. İyi pazarlar :)))

  3. Dünyanın Uğultusu’nu okumuştum, beğenmiştim, yeni kitaplarını da listeye aldım, listeye de her gün kitap ekleniyor, ömrümden uzun ideallerim var 🙂

  4. Cicilerini güle güle kullan. Ben de dün 2.kaitabı bulamadım:) Çok güzel başka kitaplar aldım. Birhan Keskin, Bukowski, Schopenhauer, Paul Auster heyecanla başladım.1.Kitabı ben sana göndereyim? Aha şimdi listeye yeniler eklendi.

  5. Serpil, ben bilirsin belki Barış Bıçakçı’yı çok severim. Ondan sonra bu sıralar en sevdiğim öykücülerden biri Behçet Çelik, şiddetle öneririm. 🙂 Keyifli günler . 🙂

  6. oh oh ohhh, Senin liste coşmuş Ebru:) şimdi, o mouse’u yavaşça yere bırak ve kalk bilgisayrın başından. Hey! sana diyorum 😛

Bir Yanıt Bırakın

