HAFTANIN SONU… Bİ NAKARAT GİBİ.

bitti mi?
bitti.
hoş bir final yaparak güneşli bir hoşçakal dedi hatta giderken.
Yarın daha güzel olacakmış.
Ben? Ben iste yarım iş günü kıyağı sayesinde sıpadan once eve gelmis olmanın heyecanıyla daldım mutfağa.
Pişecek bakla, ıspanak suda.
Ama once en şıpınisi anne sürprizini ativerdim fırına.
Uçtu tabii sevinçten.
yanmş mı ne azıcık 🙂
Elekktra herkese mis gibi haftasonu diler.

20130329-172020.jpg

HAFTANIN SONU… Bİ NAKARAT GİBİ.” üzerine 10 düşünce

  1. Şulem, en kolayından sevinç sebebidir bu :)) ben de pek severdim annem bana yaptığında. İyi haftasonları canım benim.

  2. Serpilcim, günaydın :))) mutluluğu bazen karmaşık şeylerde arıyoruz gerçekten. bak bunlar ne basit :))) Keyifli bir hafta sonun olsun.

  3. Günaydın! Sana yazarken ne durumda olduğumu bilsen gülerdin bana; çorabımın tekini giydim, saç baş darmadağın, eh gerisini anlatmayayım;p Birazdan dışarı çıkacağız, C. güneş var, hava çok güzel demişti sabah, kahvaltı için ekmek almaya gitmişti, o zaman fark etmiş. Azıcık hastayım ama güneşi kaçırmamam gerek, çok öptüm. Tekrar günaydın, herkesin günü harika ve güneşli geçsin.
    😉

    • :))) koş koş justine. Hava gercekten cok guzel burada da. Sahildeydim ben de demin. Beşiktaş’ta. Sonra çarşıya daldım. Özlemişim Beşiktaş’ı. Aa, bak şimdi ganimetlerinin fotografını koyacağım zaten. 😛 twitblog ya artık burası :)))

  4. Teşekkür ederim Elektram, senin de hafta sonun çok tatlı olsun, sıpayı da benim için öp bizzat 🙂

    • Şimdi dışaridayim, sıpa da arkadaşlarıyla dışarıda bir yerde. Aksama buluşunca öpeyim o zaman Serpilcim :)) teşekkür ederim .

  5. ben bu güneşli harika günü 5, 8 ve 10 yaşında 3 çocukla evde geçirdim… ara ara fırtına gibi esen kavgalar, kahkahalar her şey bir aradaydı… kuzen buluşması var evde. ah bir de 16 yaşındaki diğer oğlanın bu ufaklıklarla bir olması, onları bağırtması ve eğlendirmek için 6 yaş seviyesine inmesi cabası tabii. sonra 16 yaşında olanı fularını falan takıp havalı havalı arkadaşlarıyla buluşmaya gitti ben de bir gürültünün ortasında, epeydir ihmal ettiğim buzdolabı temizliği ve çocuk menüsü hazırlıkları vs şeklinde günü geçirdim.

    saat 21. 30’u iple çekiyorum şu an. uyusunlar büyüsünler de ben bir sessizliğin ortasında film seyredeyim değil mi?

    şu an nerden esti bilmiyorum. üçü birden fikret kızılok’un zaman zaman’ını söylüyor 🙂

    yorgunum, hem de çok…

  6. :)))) Zelda, şu an bizimkinin odasından da muse cayırtıları yükseliyor. koca günün kendi kendineliğine inat bugün sıpanın arkadaşlarını yatıya çağırası tuttu ve çoook kalabalığım anlayacağın., ana baba olarak kendimizi salona kapadık rahat etsinler diye. de bunlar 21:30’da katiyyen yatmaz gibi duruyorlar 😛 dur bakalım. ben bu yanıtı yazarken 21:29 Zeldacım. yaniiiii,1 dakikacığın kaldı filmine ve kendine kavuşmana. ha gayret, ha gayret :)) Sevgiler çok.

Bir Yanıt Bırakın

