RADYO TİYATROSU

bu sıra bir alışkanlık yaptım kendime
bir şeylerle uğraşacaksam bilgisayarda, örneğin sınav hazırlamak ya da sınav düzeltmek ya da araştırma falan bir konu ile ilgili, açıyorum youtube’dan bir film ya da dizi, – bildiğim ,zamanında izlediğim şeyler – kulaklığı da takıyorum kulağıma, çocukluğumun radyo tiyatroları gibi oluyor.
eskişehirdeyiz.
öğlenciyim.
ablam sabahçı demek, yok.
kardeşim bebek, o da uyuyor demek ki, çünkü onun da sesi yok.
ev sıcak, yaz değil, kıştan bahara dönen güneşli ama soğuk bir günün azıcık tutuşturulmuş sobasının sıcağı.
yemek masasının kenarında ders yapıyorum. annem pıtır pıtır gezinip sessizce iş yapıyor. mutfağa gidiyor geliyor, arada duruyor ama tam kapıda.
kulağını veriyor o da benim gibi tiyatronun önemli kısımlarında.
Işık Yenersu’nun sesi kulağımda.
bir de sanırım Soner Ağın. – itiraf ediyorum onun adını biraz araştırma ile buldum şimdi. ama sesi hep kulağımda. –
velhasıl radyo tiyatrosu severim ben. bugünün tiyatrosunda başrol şener şen ve türkan şoray’ın.
efektör Korkmaz Çakar 😛
buyrun, tiyatro dinleyelim

RADYO TİYATROSU” üzerine 9 düşünce

  1. ben de ne çok severdim radyo tiyatrosunu…cumartesi günleri saat 11’de, pazarları saat 12’de olurdu. ödevlerimi yaparken mutlaka dinlerdim. tabi bir de haftaiçi akşamüstleri olan çocuklar için hazırlanmış versiyonları da olurdu, onları da kaçırmazdım…ne güzel oldu, hatırlattığın.
    ikinci bahar’ı radyo tiyatrosu kıvamında dinlemek de güzel fikirmiş bu arada 🙂

  2. ben de bazen nemalanıyorum işte sen paylaştıkça. :)) daha çok paylaş gün içinde dinlediğini yaww :)))

  3. şulem, ben hafta içlerinde de hatırlıyorum ama. sanki saat 11:00 gibi her gündü . ben hep büyükler için versiyonlarını dinlerdim belki ondan 😛
    bu sıra ikinci bahar. arada neşeli günler, sultan, yeditepe istanbul, sultan makamı veeee hattaaaa süper babaaaa :))

  4. Ne güzel bir fikir. Ben de Ekmekçim gibi Mozart dinliyorum. Ama denemeli böyle. Kaset zamanlarında Zeki-Metin kasedi bulmuş aylarca dinlemiş gülmüştük.Bazen sarıyordu teyp:) Kalemle tekrar sarıp düzeltirdik:)

    • Gün icinde öyle buz kesiyor ki icim Ebrucum, sıcak bir şeyler istiyor gönlüm. Bu sıcak radyo dinletileri iyi geliyor anca bana . Ama bir Mozart bir Bach olmadı Müslüm Gürses de 😛 kaçtıklarım arasında. Müslüm’e kaçtığım ruh halımı tahmin ediyorsundur :)))

      • Ettim ettim sabah işe kardeşimle geliyorum arabayı o kullanıyorsa Ankara havalarıyla geliyoruz ki sen de o hali tahmin etmişsindir:)

Bir Yanıt Bırakın

