NEREDE OLMAK İSTERDİN?

2013-02-14_1360875484
herkes işine gücüne vardı.
çalışmanın yavaş yavaş vites yükselttiği saatler.
ben daha ilk dersime girmedim oysa ki.
birazdan 1. vitesle başlayacağım işe. üstüste 3 saat.
vites epey yükselecek.
oysa şimdi galata kulesinin dibindeki bir bankta olmak isterdim.
elimde karton bardakta taze sıkılmış portakal suyu ve kaşarlı tost.
beremi kulaklarımı örtecek kadar çekmişim .
atkım da boynumda.
tostum bitince içeceğim ilk sigaranın telaşıyla hızlı hızlı ediyorum kahvaltımı.
oradan da salacağım ayaklarımı perşembe pazarında deniz kıyısında kahve içeceğim.
kulaklığımda en sevdiğim müzikler.
istanbul’un en sevdiğim yerinden istanbul’u seyredeceğim. sonra da eve döneceğim çok oyalanmadan.
soğuk sevsem de üşüdüm işte.
haydi bakalım.
zil çalmadan salalım bu dileği de evrene.
vira .

NEREDE OLMAK İSTERDİN?” üzerine 6 düşünce

  1. Bu evrene dilek salma olayında ben iyi değilim dilerim sende sonuç iyidir:) Bumerang gibi sal sal dönüyo benimki veya uçsuz bucaksızlıkta yitiyo mu nedir bilemedim. Müziği akşam üzeri dinleyebileceğim.
    Sevgilerr

  2. hımmm, ben de şimdi salacakta kız kulesi manzarali o salas deniz kenari cay bahcelerinde olmak isterdim. çayıma simit eşlik ederse iyi olur. ama yarım simit yiyeyim ki kağıt helva yemeye de yer kalsın midemde. elimde ise bir kitap olsun. birhan keskin ne zamandır şiir kitabı çıkarmıyor. bugun çıkmış meğersem, ben de salacak’a giderken almışım, heyecan içinde açıyorum ilk sayfasını…(ben de birazdan derse gireceğim bu arada 😦 )

  3. Ebrucum, benim de aram pek iyi değildir evrenle . Kozmik şakacı çoğu zaman yanlış bile anlar hatta. Amma işte, umut fakirin ekmeği ya, ye elektra ye yapıverdim sabah sabah. bu sabah tutmadı ama kimbilir? Belki yarın galata kulesinin dibinden seslenirim size en onlaynınan :)) Elin daha iyidir umarım. Sevgiler.

      • :))) kurcalamamak gerek demek sinysalleri . Alet çok havali ama allaaicin :))) gecmis olsun tekrar.

  4. salacak …. evet evet orada da olmayı isteyebilirim. sahildeki sedirli çay bahelerinden tam kız kulesinin karşısındakini seviyorum ben. çay iyi gider orada. kahveye sonra başka yere geçeriz. hatta belki harem’den arabalı vapurla sirkeciye geçip sarayburnunda bile içebiliriz kahvemizi :)) ( sadece ders olsa iyi Şulem, bugün nöbet günüm de hem benim 😦 )

Bir Yanıt Bırakın

