GASAVET BASTI BENİ, HOP DEYİN!

2012-08-22_1345648196
günün -iş günü olarak düşünürsek tabii- sonuna doğru geldiysek eğer bilgisayarda turlama saatim gelmiş demektir.
kulaklıklarımı takmak özellikle dikkat ettiğim bir husus.
zira bu saatteki sohbetlere özellikle dayanamıyorum.
yatı katı eşi mobilyayı tatili yarıştırmaca.
yat lafın gelişi değil ha. birinin yatı var ve ben her seferinde senin burada ne işin var diye soruyorum.
yok, kast ettiiğim paran var işte daha ne gibi çiğ bir ima değil.
yani şurada bir yatım olsa ben ne işe ne eve gidebilirim gibi geliyor.
yelken açmasam bile yelkenleri severim gidip kuru ekmek yemeye de razıyım hem.
neyse, yat sahibinin yelkeni elektra’nın çenesini yormasın de mi ama, ayıp.
bugünün geyiği de şu zümrenin neti bizden düşük şu zümrenin neti yüksek diyorlar ama ha hay, şu öğrenci söyledi dokunmamış bile sınavda o sorulara…
dehşet di mi?
çocukların gelecekleri ile iligili olan şu sınav var ya, ondan bahsediliyor ha.
yanlış anlaşılmasın.
şu yukarıdaki kedicik gibi suratlarına bakıp ciyaklamak isterdim.
bulaşacak halim yok oysa.
o nedenle
taktım kulaklarımı bunları yazıp şunu dinliyorum işte.
gasavet bastı blog, hop de!

GASAVET BASTI BENİ, HOP DEYİN!” üzerine 2 düşünce

  1. hırs annelerden çocuklara oradan öğretmenlere geçiyor sanırım. nedir leyn bu? yazık sana kuzum, vallahi yazik. çocuklara da yazık. sonra universiteyi kazaniyorlar ama ilk yil o kadar cok cocuk psikolojik rahatsizlik nedeniyle okul dondurma talebinde bulunuyor ki sana anlatmam mumkun degil. kanım çekiliyor böyle muhabbetlerde sanki 😦

    • Anlatırsın ve ben de sana anlatırım Şulem. Anlarız birbirimizi biz bu konuda, her konuda elbet, ama bu konuda daha cok. Size yolladığımız vurula vurula ici boşalmış kum torbalarını biliyorsun sen iste. Bana yazık, sana yazık, en cok da o garibanlara:(

Bir Cevap Yazın

