ÇALIŞALIM ARKADAŞLAR!

2013-03-11_1362984290

servise binip derhal gözümü kapatıyorum sabahları.
servis insanı olduğum ilk günlerde beceremiyordum uyumayı, kitap falan okuyordum. ama özellikle geçen kış,servise bindiğimde daha havanın zifir karanlık olmasının da yardımıyla 45-50 dakika süren servis yolculuğumu geceyi tamamlayan bir şekerleme fırsatı olarak kullanmaya alıştım.
hatta bazen öyle güzel bir uyku oluyor ki o kısa, tedirgin, derin olmayan dalışlarda ulaştığı insanın en ortopedik yataktan kalktığında o kadar mutlu olmuyor insan.
bu sabah ama, okula çıkan yokuşun başına ulaşınca servis, açtım yine gözümü – bu da ilginç, servis sabahlarımda hep o köşede açıyorum gözümü. – neyse işte, açtım gözümü ve tek bir şey istediğimi düşündüm, odadaki kanepeye uzanayım, üzerime de bir battaniye örtsünler ve ben yine uyuyayım.
uykum var ve dinlenmiş hissetmiyorum kendimi bugün.
mesela bugün 12. sınıflarımız izinli.
dün ygs’ye girdiler ya.
bugün izinliler.
e biz?
biz niye değiliz?
o etütleri, haftasonu ek dersleri onlar tek başına mı yaptı bu 1 aylık süreçte?
pöh!
siz bakın bi bakıyım şuraya
hah, işte aynen öyle.
neyse
sonuçta başladık mı sonu gelir felsefesinin evlatları olarak hepinize iyi haftalar diler, ablamın bir kaç gün önce dilime doladığı şu güzide PEYK şarkısı ile de gününüzü şen etmeyi dilerim.

ÇALIŞALIM ARKADAŞLAR!” üzerine 2 düşünce

  1. Sen simit eşliğinde çay mı içiyorsun şimdi?
    Hah!
    Bir de buna çalışmak diyorsun!?

    Tamam tamam, şaka şaka…
    Öpüyorum uykulu gözlerinden. 🙂

  2. simit bitti, çaya devam 🙂 Çalışyorum işte kendi tarzımca, bugün blog gezmesi işim var şekerim, çok yoğunum çoook 😛 nabayım, çocukları tatil edip bizi okulda unuttular ya :))

Bir Cevap Yazın

