GÜNDE YÜZBİN KERE YÜZLER SÜRMELİİİİ…

neset ertas koln

Tatilimin son cuması.
– çok iyi geçti tatilim. benim için bir önceki yazıyı okuyup iyi dileklerini yazan ya da içinden geçiren herkese teşekkür ederim. offf, gıcık şey, nispet yapıyor demiş olan varsa da çatlasın :P-
pazara çıktım .
kerevizlerle eve gelene kadar platonik aşk yaşayıp ardından onları bir güzel pişirdim. şimdi de ellerimde kalan kokularını burnuma çeke çeke yazı yazıyorum.
tatilde sağolsun annecim ablacım, karbonhidrata proteine boğmuştum bünyeyi.
sebze kürü uygulayacağım bir hafta.
evin içinde telaşsız bir işe güce kaptırdım geldiğimden beri.
sakin sakin çamaşır yıkamak, asmak, toplamak, yemek yapmak, süpürge yapmak, toz almak, tuvaleti..-durdum tamam- neyse, ne güzel bunları telaş etmeden yapmak.
çalışmayı da seviyorum.
evde olmayı da.
hep diyorum benim için ideal çözüm evimin altında bir dükkan açmak.
sabah evden çaydanlığı indirip komşu esnafla çene çalmak.
arada dükkana geleni de sohbete katmak.
öyle ferah ferah .
ne güzel.
-tam bu esnada “inşallah” diyen herkese kocaman sarılıyorum-
neyse, yarım saat önce canım yararlı bir şeyler içmek istedi.
nadir bir durum. böylesi istekler geldiğinde elimde ne iş varsa hemen bırakıp çağrıya çabuk yanıt vermek gerekiyor. zira hemen geçiyor böylesi hevesler bende.
sınırlı bitki çayı stoğumu kurcaladım ve rezene de karar kıldım.
Tadını pek sevmediğimden limon da kestim içine. aldım bilgisayarımı kucağıma, hem içtim hem gezindim internette.
NEşet Ertaş’ın ropörtaj’ına denk geldim Agos’ta.

Okurken yarıda şunu da açtım arka fonda okumama eşlik etsin diye;

Sanki bana anlattı Neşet Baba mırıl mırıl okuduklarımı.
Sonra dedim, “dursun bu blogda.”

Sonra da dedim ne çok kayıp!

Aslanım eller eller
Kokuyor güller güller
Ne bilsin eller eller
Perişan haller…

GÜNDE YÜZBİN KERE YÜZLER SÜRMELİİİİ…” üzerine 5 düşünce

  1. tabii ki “inşallah”…hatta hayali geliştirelim lütfen, benim de böyle bir işim olsun, arada bir dükkanı çalışanlara bırakıp (kitapçı olacak zaten, malum) senin yanına kaçayım çay içmeye 🙂

    • Şulem, benden de can-ı yürekten bir inşallah o zaman. Ben aktar Cafe derim ya hep, tatilin uzerine 5:45 te uyandığım bu sabah doncu bile açabileceğime karar verdim ayazda servis beklerken. O zaman ne yapıyoruz? Bir kez daha ve çooooook içten; İnşaaaaaallllaaaaaaah 😀

  2. İnşalllahhhhh. (harfler çoğaldıkça canı gönülden temenni etmek olmalı nette) Yoğun çalışmama rağmen işi de evi de seviyorum ama evde olmayı özledim. Taşra kasabasında küçücük bir kitap cafe hayali hortladı bak şimdi yine:) Sabah süpüreyim tükanın önünü minik masalardan birine kurulup çayları yudumlayalım. Haydi buyrunnn

    • Ebrucum günaydın 🙂 Taşra kasabasını Ege’ye doğru alabilirsek bak Şule, ben, sen esnaf muhabbeti neymiş kralını gösteririz valla millete. ve ne diyoruz? innnnşaaaaaallllllaaaaaah 🙂 Sevgiler çok.

Bir Yanıt Bırakın

