LİZBON’A GECE TRENİ VAR MIDIR?

akşam erken uyudum.
e uykusunu almış bir elektra pamuk tarlasında uyanır güne doğal olarak.
serviste de güzel güzel uyudum.
okula varmadan arkadaşlarla bir fırında randevulaşmıştık, kahvaltı için.
indim servisten bir de güzel simit çay kahvaltısı yaptım.
mis yani. daha ne olsun?
twitterda ona buna sululuk yaparken Zelda farketti durumu.
bir terslik var, elektra sabah sabah pek bir neşeli 🙂
sen bir de bana yayın yapmaz mı Zelda radyosunda?
yapar.
buyurun, fadolar benim için.
heyt be dünya, bugün bu elektra bildiğin gibi değil 🙂
Işınla Scotty bizi Lizbon’a…

LİZBON’A GECE TRENİ VAR MIDIR?” üzerine 6 düşünce

  1. Lizbon , fado, şarap ya da kahve, kitaplar…. işte hayat bundan ibaret omalı. Ha, sevdiklerimiz ve dostlarımız tabii. Bu kitap da listeye alınır ayrıca. :))

Bir Yanıt Bırakın

