KELEBEK GİBİ UÇARIM ARI GİBİ SOKARIM.

pazar sabahı odaya dolan güneşle uyandım.
şaşırtıcıydı değil mi?
cumartesi ortalığı sel götürdü, pazar günlük güneşlik.
pek eğleniyorum bu sene havanın bu manik depresif halleriyle.
her sabah sabahın köründe çıktığım için evden heyecanlı bir kumar oluyor kendi adıma giyinmek.
üzerimde kalın paltoyla yandığım ya da incecik pardesümle donduğum günler de oluyor, tam denk düşürüp eli kazandığım günler de.
neyse, pazar güneşli bir günde güzel bir güne uyandım güzel güzel diyeceğim ya, gevezeliğim tuttu yine- baktım da kestirmeden dediğim bile süslü süslü, hayırdır inşallah. var bugün benim yıldızda yine bir edebiyat dönencesinde olma durumları-
kahve yaptım sessizce, evin sabah halini tek başıma yaşamayı severim bilirsiniz.
salonun camlarını açtım.
pazar sabahı sessizliği temiz hava ile aynı anda doldu odaya.
kahvemi içerken sadece kahvemi içtim.
evet, öyle yaptım.
çünkü hafta içi sabah kahvemi içerken makyaj bile yapmak zorunda kaldığım oluyor.
neyse efendim, sonra kahvaltı hazırlıkları, yine sessizce. çiğdem çekirdek ailemin iki üyesinin güzel pazar uykularını bozmamaya çalışarak .
gece yatarken çalıştırdığım bulaşık makinesinden çay bardağı almam lazım tabii. o kadarcık gürültü yapabilirim. Makineyi boşaltmak lazım di mi ama?
aklımda yumurtalı ekmek mi yapsam sıpaya sürpriz olsun kahvaltıda diye yoksa fırına kaşarlı sucuklu domatesli ekmek mi atsam düşünceleri dolanırken birden bire kendimi duvara yapışmış buldum.
o makineden duvara yapışma sürecinde kolumdan başlayıp ağzımdan çıkan ve ağzımdan çıkarken kaplamalarımı birbirine çarptıran bir acı da vardı da o kadar hızlı ki acıyı duyumsadığın anda acı artık -di li geçmiş zamanla ifade edilmekzorunda. 🙂
bak hala gevezelik yapıyorum ya.
kısacası beni elektrik çarpmış şu saçma sapan cümlelerle anlatmaya çalıştığım süreçte 🙂
çığlığıma hakan uyandı,
panik yapmamaya çalışırken yaptığı panikle Sıpa uyandı ben bir baya kolumu kıpırdatamadım, kasılıp kaldı kolum.
güzel tarafı kahvaltıyı onlar hazırladı 🙂
kahvaltıda sıpayla böylesi durumlardan sonra sıkça gözlemlenen yan etkilerden olan süper güçlere kavuşmanın geyiğini yaptık 😛
ailenin her ferdinin isteği bir araya geldi ve benim süper gücümün “görünmez olarak ışık hızıyla hereket edebilme ve duvar muvar dinlemeyip istediği yere girebilme” olmasına karar verildi.
şimdi sizden ricam, süper herolara yakışır bir kıyafet konusunda bana yardımcı olmanız abilerim aplalarım.
nasıl bir şey giysem?
ya da görünmez olacağıma göre bu konuyu kafama hiç takmasam mı?
ama ne bileyim arada görünürdüm de be.
ay işte elektrik çarptı ya, ondan sanırım, kara veremedim ben.

bakın ne olacağımın trailer’i bile hazır.

KELEBEK GİBİ UÇARIM ARI GİBİ SOKARIM.” üzerine 10 düşünce

  1. Hay allah, çok, çok geçmiş olsun Elektra, büyük tehlike atlatmışsın. Ev kazaları böyle ansızın oluveriyor, dışarıda her türlü tehlikeye alışığız, bekliyoruz da, evin içinde korunaklı olduğumuzu sanıyoruz.
    Yine komik anlatmışsın ama, gülmemi engelleyemedim;)

    Kahve içerken sadece kahve içmek, önemlidir, anladım seni;) Ve son olarak sanırım videodaki saçma filmi seyrettim ben, hem de sinemada;p

    Çok sevgiler, lütfen dikkat et kendine.

  2. Günaydın Justine 🙂 Teşekkür ederim. Korkutucu bir deneyim tabii. olduktan sonra korkuyor insan ama. ya şöyle olsaydı ya böyle olsaydı deyip kendini korkutuyor aslında . Neyse, oldu da bitti işte. şimdi bir kahve içelim mesela. ama okumam gereken yazılılar var. yani, “sadece kahve içemeyeceğim”
    Çok sevgiler sana da. :))

  3. Bulaşık makinesi kullanırken de Beybi eldiven! Oo beybi beybi its e vaayl vöörld sonuçta.

    Öperim.

    İmza: Blogger hesabına giriş yapmaya üşenen malum abla

  4. Ayyy amannnn! Geçmişler olsun! :(((
    Rica edeceğim, gelecek defa süper güç sahibi olmanın daha az tehlikeli bir yolunu kullan, lütfen!
    Öpüyorum yanacıklarından. 🙂

  5. canım benim birtanem, çok geçmiş olsun. sen görünmez de olsan, duvarlara tirmansan ya da havalarda uçsan da ya da normal biri olsan da ben seni severim, pek çok severim 🙂

  6. hayatta da takmam o beybi eldivenleri. hem gülten’e sor bir gün tv’de beybi eldiven reklamını görünce ne olmuştu :))) üşenme yaz. imza: senin cebrailin. xoxo

  7. tamam Ekmekçim, bir dahaki sefere doğrudan radyasyona maruz kalayım 😛 şaka şaka. çok teşekkür ederim. bulacağım acısız bir yol artık 😀

  8. bizim evde kedi nüfusu çokken, hani 6 tane idi bir ara ya, o kadar çokken, bir gece birini balkonda unutup kapıyı kapamışım Şulem. sabah balkonda kahve içeyim diye kapıyı bir açtım, bizimki bütün gece yarattığı hezeyanlarıyla daldı bacaklarıma. ama nasıl, resmen konuşuyor benle kafasını bacaklarıma vura vura, bacaklarımın arasında dolana dolana: ” çok korktttuuuuum, beni istemiyorsun sandımmm, çok korktummmm, sev beni sev beni sevvv”. abartmıyorum, mırıltılar bunu diyor. şimdi ben de sana mırlıyorum işte : ” sev beni sev beni sevvvvv” 🙂 öperim.

  9. Geçmiş olsun demek için yine geç kaldım:) Bugün (2 saat evvel) lapa lapa kar yağıyordu karşı binaların duvarına vuran güneşe aldırmadan. Güldüm bu tarafa kar caddenin diğğer yanına güneş benim şanssızlığım sizi de vurdu dedim güldüler.
    Şimdi sen her cumartesi akşamdan ‘ben kahvaltı hazırlarsam elektrik çarpabilir’ diyerek de kurtulabilirsin. Ben öyle yapardım:)

  10. Ebrucum, sohbetin ve iyi dileklerin erkeni geçi olmaz. Hele bizim gibi hayat yoğunluğundan kamburu çıkanların zaman ayırıp ce bile demeleri çok çok değerlidir :)) Kar yağıyor Ankara’ya yine. Biliyorum, hep takipteyim içim gide gide. Ankara’ya alsan ya beni 😀 Biliyorsundur ben bir kutup aysısıyım. Yani biraz da benim yana bak da kar yağsın n’oluuur 😀 Bu ara ne zaman mutfağa girsem bir sakarlık yapıyorum. Bu gece mesela, daha demin hatta, bir kavanoz biber turşusu kaydı yapıştı yere. Ev ahalisi yine başımda. Yakında tümden yırtabilirim anlayacağın mutfak işinden Ebru :)) Kasıt yok ama. Sevgiler çok…

Bir Yanıt Bırakın

