LODOSUN GÖZÜ YAŞLI OLUR, ŞEMSİYELERİNİZİ AÇMAYI UNUTMAYINIZ.

Görsel

İnce bir sızı şakağımda.
Lodosla öpüştük de sabah.
çarptı biraz.
kulaklığımı taktım serviste, yumuşak sesli kadınlar listemi açtım inceden, sızım ve müziklerimle okula ulaşmaya çalıştım.
yol boyu benim gibi servis camından dışarı bakan uykulu gözler.
gerçeküstü filmler gibi.
hepimiz servislerimizle öğütülme merkezlerimize gidiyoruz.
The Wall filmi geldi durdu aklıma.
Lodos.
ince şakak sızım.
sistemin midesinde bir yem olduğum bilinci.
öyle işte.
kulaklığımdaki yumuşak sesli kadınlar fısıldamasalar mırıl mırıl kulağıma herkesin içinde höykürerek ağlayabilirdim. 🙂
sonra okula geldim.
öğrencimiz kek yapmış bize, nefis bir elmalı kek.
mis gibi de demlenmiş çay vardı.
hem bugün Zelda Radyosunda çalacağı sabah şarkılarını bana hediye edecek.
Yaşasın Lodos balığı kardeşliği! 🙂
bir de yarım gün daha dayandım mı tatil.
haydi bakalım lodos, öp beni.

LODOSUN GÖZÜ YAŞLI OLUR, ŞEMSİYELERİNİZİ AÇMAYI UNUTMAYINIZ.” üzerine 6 düşünce

  1. Üstelik deniz otobüsünde langır lungur sallanmıştık.
    Yine de içimdeki “höykürerek ağlama” arzusuna anlam verememiştim.
    Meğer lodostanmış! 🙂

    • Canım canım canım 🙂 geçecek bugün geçecek . Lodos balığı kardeşlik klübümüzün has üyesi ekmekcim,Sarılır da öperim.

  2. oooo, canım abim 🙂 yağmur yağdı ferahladım ben. Ama lodossuz da esen o bahsettiğiniz rüzgarları çok iyi bilirim. Sevgiler sayın abim 🙂

    • Aslında tam da öyle yasamak isterdim Zelda. Güneş batinca uyumak, gece sabaha varmadan uyanmak. Ama iste o zamanda evdeki sevdiklerinden kopuk olacaksın. Ne bileyim, Yaslaninca boyle yasarım ben de 🙂 bugün Veli toplantım vardı. Örtmen olarak yani. Sabah erkenden yola düştüm , çok yagmurluydu, ama dünün sıkıntısı da yoktu havada. Hatta çok güzeldi. Tam benlik 🙂 Pazartesi sabahı servislerden selâmlaşmak üzere . Sevgiler 🙂

Bir Yanıt Bırakın

