SEK SEK

sigara içmek için okulda, ilköğretim kapısından çıkıyoruz
kocaman bir bahçeden geçiyoruz.
bahçe dediğin okul bahçesi işte, ağaç yok, dört duvar arası kupkuru bir alan.
her seferinde sıpamın ilkokul hallerini yadedip geçiyorum oradan.
benzer bir dört duvar arasında günlerini geçiren minik sıpa imgesi burnumun direğini sızlattığı an gözümü çakma çim formu verilmiş zemine çeviriyorum.
4 ayrı sek sek oyun alanı çizilmiş çocuklar için.
kendimi zor tutuyorum hemen bir tanesine zıplamamak için.
kaymak taş sahibi olmak ne önemliydi.
zeminde, nereye istersen oraya gidip duracak bir taşı olan kız çocuğuysan mahallede forsun yerindeydi.
tek derdimiz de zaten kaymak bir taşa sahip olmaktı.
dört duvara razıyım, sek sek oyanayalım mı?

SEK SEK” üzerine 8 düşünce

    • Demin yine yanından geçip geldim mola yerime, dönüşte bir cesaret ziplayiversem mı? Çok ciddi bu okuldakiler ya, keske sen olaydın örtmenler odasında kaçar kaçar oynardık Şulem :)))

  1. Yazı-görsel-müzik inanılmaz uyumlu. Sanırım yaşlarımız yakın genel olarak şule-sen ben
    hımm ekmekçim de diyeceğim ama doğum günü kutlamalarından olmadığını biliyorum:) (75’lim)

    • Günaydın Ebru:) bazen yazmak istediğine öyle uygun şeyler çıkıyor ki karşına, artık yazmasam ayıp bunları bir araya getirip :)) Hmm, yakın diyelim. Ben senden bir 4-5 yıl önce gelmişim dünyaya ::) ama işte bizim zamanımızda hayat bugünkü kadar hızlı değişmediğinden aynı şeyleri yaşmış aynı seksek taşlarının peşinden koşmuşuz. . Bugün arasında iki yıl fark olanlar birbirini anlamıyor. 😀

    • Günaydın Serpilcim, yere boyay ile çizilmiş seksek alanlarını görünce İlköğretimin müdürünü gidip öpesim geldi. Evet, bizim buradaki çocuklar en azından oynuyorlar işte 🙂

Bir Cevap Yazın

