NELER OLUYOR KUZUM?

şehir efsaneleri havada uçuşmaya başladı bile, duydunuz mu?
çılgın bir kış kapıda diyorlar.
ayvalar diyorlar, çokmuş.
palamut akını da başka nasıl açıklanırmış.
ekimde bu hava zaten hayra alamet değilmiş.
dur bakalım.
şimdilik ortada o dedikleri türden sert bir durum yok malumunuz.
hava ballı çörek. -tam burada tatlı sevmediğimi bilenler havanın bu durumundan memnuniyet duymayıp şu uzayan yaz havalarına gizliden saydırdığımı tahmin etmişlerdir mesela.
en kızdığım da küt diye hava buz kesecek, ondan sonra vay efendim al işte çok istedin soğuk havayı, popomuz donuyor, ne var sanki bu kışta bıdı bıdı bıdı kafamın etini yiyecek pek çok kimse.
ama güzel kardeşim, sonbahar havası diye bir şey vardı ya hani, hani göremeyeceğiz sanırım bu sene. heh, ben onu seviyorum en çok, ben de mağdurum yani.
neyse, madem hava güzel deyip, hafiften alışmaya başladığım haftasonu tatilli insanların yaptığı gibi bu cumartesi çıktım dışarı, hakan’ın deyimiyle şehri yürüdüm geldim.
rotamız Taksim-beşiktaş-üsküdar-harem-sirkeci-kabataş – taksim idi. 5,5 saatte söz konusu rotayı kah yürüyerek, kah toplu taşımayı kullanarak yürüdüm geldim evime. – denizin üstünde yürüme yeteneğini bana bahşedeymiş daha çok yürürmüşüm de, bir İsa değilim tabii. hem ben bana tokat atsalar çok fena çakarım karşı tarafa-
neyse, bu gezi sırasında çoğu zaman kan ter içinde kaldığım için sıcaktan, havaya epey bir söylendim. sadece Salacak’ta tam kız kulesinin karşısına oturduğum an, içimden hafif bir ” bu da güzel be” hissi geçti. pek keyifli orası. gitmeyeniniz, gidip de kenarından geçip o minderlere oturmayanınız varsa gidin kuzum, oturun. şu güzel hava bari keyfe yarasın.
haftaya nereye yürüsem diye düşünüyorum daha şimdiden, ama bir de Veli Efendi’ye gidip at yarışı izleyelim diyorum ailecek. Hiç yapmadık bunu, haberlerde falan görüp özeniyorum. Hem ata da bindiriyorlarmış galiba isteyenleri. ben mesela çok istiyorum. Bu durumda binerim de sanırım.
gitmişken bir de küçük altılı oynarım, bir de ben kazanırmışım ? piiiii… Ayrıl da gel Elektra diyoruz değil mi hep beraber burada.
Neyse günler teker topar geçiyor işte.
genel hatlarıyla keyifli, mutlu, sağlıklıyız ya, özele inmesek de olur. var işte herkes kadar içimi sıkan şeyler. Yürüyünce geçiyor ama.
Yürümek, tempolu yürümek hem de aklı da derliyor topluyor, valla bak. Yürüyün arkadaşlar, yürüyün…

NELER OLUYOR KUZUM?” üzerine 7 düşünce

    • Oluuur 🙂 Aslında sni arayacaktım, ama baro seçimlerini gördüm twitter falan bir yerlerde, dedim kesin ekmekçimin işi gücü vardır. bir gün birlikte yürüyelim. Ama yoruldum demek yok :))

  1. Hiç yürüyemem:) Biraz fazla yürüsem akşam buluğum her yerde sızıyorum. Kilo vermekten de korkuyorum:))
    Yazılarında garip bir enerji var.

    • Geçen sene yürüme işini öyle abartmıştım ki, İşe gidiş saatimden 1-2 saat önce çıkıp farklı rotalarla işe gitme denemeleri yapıyordum Ebru. Hakan bir gün balkanlar üzerinden ise gideceğime dair endişeler besliyordu :))) bu sene servis insanı oldum ve bu zevkten mahrum kaldım. En çok bu koyuyor bu yeni işle ilgili olarak bana. Hafta ici bazen cidden ayaklarım kaşınıyor, yürüüü yürüüü diye 🙂 iste haftasonları bari yapacagım yine bu işi . Alışsan emin ol sen de yürümeden duramazsın . Yazılar iste öyle parmağının götürdüğü yere git tadında 🙂 Garip :))) çok teşekkür ederim. Sevgiler.

  2. şekerim bir öğlen okuldan çıkıp yürüyerek bana (benim okuluma) gelsene 🙂 ya da ben üşengeçbir tip olarak arabayla gelip seni alsam da bir yerde yemek yesek ya…ayni yakada ve hatta ayni ilce sınırlari icinde degil miyiz artik? 🙂

    • Ah tatlım, öğle molası yarım saat burda ve yemekhanede yenmesini tercih ediyorlar. 😦 ama Cumartesi pazar Cuma akşamüstü 🙂 olur yani, özlemedim mı sandin akıllım ? :))

Bir Yanıt Bırakın

