KEDİLERİ TEKMELEMEYİN, ÇİÇEKLERE SU VERİN , KENDİNİZİ SEVİN

başlığı derin attık da yazı boş , uyarmadı demeyin.
canım öylesine bir kayıt düşmek istedi sadece.
bir de yazının sonuna ekleyeceğim şarkıyı herkesle paylaşmak.
o kadar.
iyiyim ben. hoş şu anda bir kongre izliyorum, tv ile kavga eden kocakarı modundayım bir yandan da, ama olsun.
pazar günü ve ben evimde tembellik yapıyorum, değişimin farkında mısınız?
günler öyle böyle geçiyor.
hafta sayıyorum, kendime çiziktirmek için takvim yaptım. misal 35 hafta kaldı bugün itibarı ile tatile.
ne güzel.
dün ev işi ve 4 kap yemek işini hallettiğimden – afferin bana. kongreden de alkış yükseldi, bana sanırım. – bugün kendimle ilgileniyorum.
birazdan tırnak törpüleyip güzel bordo bir oje süreceğim mesela.
ütü var aslında biraz, ama yüz vermeyi düşünmüyorum. var bu hafta giyecek temiz ütülü bir şeyler.
istiyordum 14:00’de taksim’e gidip kediler köpekler için yürümeyi aslında. o önemli. kimi uyutuyorsun sen a devlet? kediler, köpekler ve çok korksam da asla ölmelerini istemeyeceğim kuşlar için yürümek lazımdı aslında. ama gitmeyeceğim sanırım. olsun. yürüyenlerle kalbim.
bak, sosyal medyada güzel dövizlerle dolu protesto fotoğrafları paylaşılmaya başlandı bile.

Yaşam hakkını savunmak zorunda kalmak, dün bitki örtüsünün – bakınız HES meselesi- bugün hayvanların, yarın belki de bizim. ne kadar irkiltici bir durum aslında. “yaşam hakkı”nın talep edilmesi bile ne kadar çelişkili. Devlet denen aygıt … neyse, konumuz bu değildi.
iyiyim ben işte. güne böyle bir şarkıyla devam etmek gerek, hepinize, benden.
kongreden yine bir alkış yükseldi, elektra hepinizi eğilerek selamlar. veee, perde.

KEDİLERİ TEKMELEMEYİN, ÇİÇEKLERE SU VERİN , KENDİNİZİ SEVİN” üzerine 2 düşünce

  1. pazar günü ve ben evimde tembellik yapıyorum diye bir cümle kurabildiğin için tebrik ederim Elektram, ben seni düşündüm bu aralar, alıştın mı, mutlu musun diye merak ettim, iyi olmana sevindim, hatta öptüm 🙂
    çok iyi haftalar olsun

    • Serpil, canım 🙂 ne güzel düşünülmek. Teşekkür ederim. Keyfim yerinde stop. Sarılır öperim stop . 🙂

Bir Yanıt Bırakın

