SONRA BİTTİ İŞTE


bir hafiftim sabah zaten.
bitiş çizgisine gelmiş birinin ayakları hızlanır mı yavaşlar mı?
bilmiyorum.
ama ben haydi bakalım kapatalım da gelelim bir devri diyerek iniverdim merdivenlerden efiltili elbisemle.
herhalde en çok özleyeceğim şeyi yaptım.
abbasağa parkında bir mola verdim.
kuş seslerini dinleyip bir sigara tellendirdim keyifle.
abbasağadan aşağıya beşiktaş çarşı içine doğru sallandırdım ayaklarımı.
gece 5 dakikalığına yağan yağmurun yarattığı görece serinlik iyi geldi yokuş aşağı yürümenin doğası gereği etrafımda oluşturduğum esintiyle birlikte.
öğlen oldu, “haydi gel son gününü kutlayalım” diyen bir dostun çağrısı ile taksim’e gittim. kahvemizi içtik, sohbet ettik.
kalktım tekrar dershaneye döndüm. odama çıktım, kalan üç beş parça eşyamı topladım. bilgisayarımdaki dosyaları temizledim.
temiz bir kağıt aldım,

“18 YILIN ÜSTÜNE GEREĞİNİ ARZ EDERİM, İMZA: ELEKTRA”

SONRA BİTTİ İŞTE” üzerine 7 düşünce

  1. çok güzel olsun herşey bundan sonra da. çok güzel ve huzurlu bir ortamda “şükür ki en doğru kararı vermişim. bak ne iyi oldu” diye diye git yeni işine her sabah. öperim çok canm benim.

  2. Umarım çok güzel olur herşey. Yolun açık olsun.

    Konu ile alakasız olacak ama arkası böyle açık masalarda rahat olamıyorum ben hiç:) Pantolon giyinmeye alışkın olunca etekte şaşırıyorum oturmakta bir de karşıdakilerden koruma kalkanı gibi geliyor hep kapalı masalar:)

  3. Serpil, Leylak Örtmenim, Şulem, Zelda, Neocum ve Ebru:))) sırtımı sıvazladığınız için ne kadar teşekkür etsem az. Çok teşekkür ederim, hepinizi ayrı ayrı sarılır öperim. Sağ olun, var olun.
    Not1: Ebru, patronumun cimriliğinden bir cam taktıramadım önüne masamın :)) Rahattım ama yine de.
    Not 2: 5 yıl sonra bir emeklilik yazısı yazacağım, mastika olacak müzik olarak oynarız hep beraber 😀

Bir Cevap Yazın

