NEM DİYORUM, FENA.

tatil bitti.
yok yanlış oldu.
Assos tatili bitti.
10 günlük bir dinlenme, 10 günlük bir mola gerçekten çok iyi geldi bana, bize, fok balıklarına 😛
nedense bu sıra yazı yazmak için tıklayıp temiz bir sayfa açtığımda şaklabanlıklar yapasım geliyor.
sıcaktan bence.
elektra 20 derecenin üstü için imal edilmemiştir yazıyor kullanma kılavuzumda, leyleğin okuması yokmuş ki beni bu cehennem yazların yaşandığı illerin bacalarından birine atmış.
şu an kanepe ile tek vücut olmuş vaziyette, içilebilecek bilumum buzlu içeceği içerek, kulaklığımda sıcağı unutmamı sağlayacak müziklerle katılıyorum aranıza.
soğuk buhar da püskürten kocaman vantilatörümle ben ciddi düşünüyoruz.
nereye gitsem o da benimle.
seviyorum onu.
böyle detaylı, fotoğraflı, gittiğimiz yerle ilgili bilgiler de içeren bir yazı yazayım istiyorum. ama ııh.
sanırım çıkmayacak öyle bir yazı bu sıcakta.
yukarıdaki foto Assos’ta bir öğleden sonra benden taşıveren yaratıcı çalışmalarımı belgelemek için çekildi.
tatil insanı yaratıcılık bakımından besliyor.
antik tiyatro’nun en tepesine çıkıp Romalılara seslenişimi duymalıydınız asıl. pöh, çok yaratıcı bir politik söylevdi.aşağıdaki insanlar biz romalıyız, hatta roma bizizzzz diye koşmaya başlayabilirlerdi her an.
koşmadılar, söylevimden etkilenmediklerinden değil, çok sıcaktı, ondan bence.
en fazla bunları paylaşabiliyorum bakar mısınız tatilden
bu sıcak beni öldürecek.
şöyle bağlayabilirim sanırım;
Assos güzel, Kadırga koyu şahane, kaldığımız yer muhteşem bir aile işletmesi, herkese tavsiye ederim.

yarın da köye gidiyorum ben.
orada güneş kocaman ceviz ağaçlarının arasından zor bela ulaşabilir insana.
ayağını en fazla 5 dakika içinde tutabileceğin buz gibi suyu olan bir derenin kenarına uzanıp kitap okumak şahanedir.
bir hafta daha yokum anlayacağınız.
sonrasını dönünce planlayacağım bir hafta tatil daha var üstelik.
çok mu çok oluyorum bu yaz ne? 🙂


bir kaç gün boyunca,şöyle bir ağacın altından size el falan salladığımı düşünün .
elektra tüm sıcaktan bunalan dostlarımın bunu okurken ettiği küfürleri yüklenir de yine de sarılır onlara.
haydi hoşçakalın.

NEM DİYORUM, FENA.” üzerine 6 düşünce

  1. Hiç kıskanılır mı arkadaşlarımız dostlarımız serinlesin o da zevk. Keyifli bir hafta daha dilerim. Ağaç gölgesinde kapuz yemeli.
    Bir de sarılırım.

  2. Ebrucum, kendine mukayyet ol, blogda okudum çılgın tempo içinde sana güç, direnç, sabır dilerim. Karpuzlu ellerimle sarılırım.:)

  3. Assos’a gitmeliyim.

    (ben sadece bu cümleyi söyleyip duruyormuşum, sıcaklardan deliye sarmak an meselesi tabii;p)

    Fotoğraf şahaneymiş, tatil de yaramış sana, sesinden belli;) Dere kenarında keyifli kitap okumalar (ne güzel bir iş bu, söylemesi, yazması bile mutluluk veriyor insana) diliyorum sana Elektracığım, öpüldün.

  4. Justine, Assos’a gitmelisin, evet. ben çok sevdim. sanki herkes sevebilirmiş gibi geldi. bugün geldim köyden. dere kenarında, 100 yaşından yaşlı çınarın altındaki hamakta hep dedim ki, şu blog dostlarımı toplayıp buraya getirsem. ne güzel olur. bunu şiddetle düşüneceğim gelecek sene için. Sevgiler.

Bir Yanıt Bırakın

