ÜSTÜM BAŞIM TUZ

ne kadar çok olmuş denizin tuzuna bulanmayalı.
eni konu havuz insanı olup çıkmışım kaç vakittir şehir içinde tatil yaptığımı sanırken.
başta bir kapris yaptım denize.
aman tuzlu.
aman kumlu.
aman dalgalı.
sonra bir sabah kıpırtısız bir kucak açtı bana.
dibini gördüm,ayaklarım içinde.
kendimi bir bıraktım kollarına.
tuzu her yanıma işleyene kadar yüzdüm.
çıkınca duş almadım.
uzandım kumsala.
kirpiklerimin ucundaki tuzların arasından kollarımdaki tuzları seyrettim.
çaktırmadan dudaklarımdakini de yedim.
uzandım sonra sırtüstü.
bulutlar üstümde bir dans tutturmuş.
kaptırdım gözlerimi bulutlara, aklımda tek bir düşünce.
“n’aptın kendine bu sene elektra? n’aptın. yazık sana.”
gevşedim, unuttum kendime yaptığım kötülüğü de.
n’aptıysam yaptım.
bir daha yapmam olur biter.
bitti de gitti zaten.
şimdi bir öğle yemeği sonrası.
birazdan çamların altındaki hamağa uzanıp tilki uykusu yapacağım.
akşamüstü tekrar deniz kenarına
hız yok, telaş yok, saat yok.
ben varım.
elektra bu güzel halin hepinize yapışıp da kalmasını diler, el falan sallayıp size bir de güzel müzik ekler.

ÜSTÜM BAŞIM TUZ” üzerine 12 düşünce

  1. ne güzel yazmışsın yine 🙂 sen dudağındaki tuzu yaladın, ben okurken tadını aldım, nasıl iş 🙂 Ne çok kötülük yapıyoruz di mi kendimize.. yapmayalım evet..

    öpüyorum çok. 🙂

  2. Şahane! İnan, yazdıklarını okurken ben yaşamış kadar zevk aldım. Çok çok az kaldı, ben de yüzeceğim, tatil yapacağım, bir ay kadar, çok az. (evet, kendi kendini teselli eden saf bir kadınım ben;p)
    Tatilin hiç bitmesin, ya da tatil huzurun hiç geçmesin Elektracığım, öpüldün.

    • Az kalmış Justinecim, hem hepimiz tüketmişken tatili sen tatil yapacaksın , biz de senin tatil yazılarını okuyup tatili hissetmeye çalışacağız . Eeee, nöbetçi tatilci uygulamasıyla blog dayanışmasında çıtayı yükseltmiş olduk böylece 🙂 öperim

  3. iyi tatiller! ne güzel anlatmışsın:) serin serin, tuzlu tuzlu okudum. benim üstüm başım da tuzlu halâ;)

    çok sevgiler, elektra.

    • Tuzlu tuzlu olduk hepimiz ne güzel :))) istediğim ve size de bulaşsın dediğim haller tam da buydu Aglea :)) sevgiler teşekkürler :))

    • Benim wordpress yine azizlik yaptı da bir blogdostum anaonim mi oldu ? hay allah, kimsiniz bilemiyorum ama, evet, yandık, hafif karardık diyelim biz beyaz bir aileyiz, kapkara olamıyoruz:P teşekkür ederim.

Bir Yanıt Bırakın

