DENEME BİR Kİİ PIH PIH

bu senenin her gün çalışan elektrası güzel bir de alışkanlık edinmiş haberi yok: erkenden kalkıyor tatil bile olsa.
bu ne demek?
sabah kahvesini balkonda sessizlik içinde elinde kitabı ile hem de içebilmek demek.
– elimde Grange’ın son kitabı var, bir heves aldım tüm külliyatını okumuş biri olarak, eh işte, sonlara geldim de azıcık iyi demeye başladım.-
bu ne demek?
kış boyu izleyemediği için biriktirdiği dizilerden 1 bölüm izleyebilmek demek.
— neler var çuvalda? house, the killing, mad men, yavaş yavaş tüketiyorum, acelesi yok.-
işle ilgili kararımı verdikten sonra, yeni düzene alışayım diye izin günlerimi Pazar’a çektim.
Çok uzun süredir Pazar denen mayışık günün içinde böylesi genleşerek yer alamamıştım.
sevdim mi?
çok.
oysa eskiden, küçükken, hatta gençken, zorunlu aile toplaşması günü olan Pazarlardan nefret ederdim.Pazarları dışarıda olabileceğim bir düzen isterdim ta yürekten.
sora işte malum, kozmik şakacı değneğini salladı Pazar günlerim iş günü oldu.
-istediklerine dikkat et elektra, istediklerine dikkat et elektra, istediklerine dikkat et elektra-
şimdi ısınma turları atıyorum yeni 2,5 hafta sonu tatil günlü yaşama.
mmmmm, yazınca bile içim gıcıklanıyor.
çok cazip.
bir de Salı günü tatile gidiyor bu elektra kişisi blog.
10 gün Assos’ta ve civarında.
yani değmeyin keyfine .
elektra hepinize bol köpüklü kahve ikram eder, sarılır da öper.

DENEME BİR Kİİ PIH PIH” üzerine 12 düşünce

    • Müziiiiiii:) Sağolasın, hakettim dı mi? Öyle yorgunum ki tatile gitmeye bile üşeniyorum aslında. Ama oraya vardığımda biliyorum her şey geçecek ve deniz güneş ben başbaşa kalacağız .

  1. Ne güzel, tatildesin şimdi. Assos’u hep merak etmişimdir, fırsat olup gidemedim bir türlü, umarım bir gün ben de giderim. Dönüş yazın benim için bilgilendirici de olacak sanırım, güzel fotoğraflar istiyorum Elektracığım;) İyi tatiller, çok sevgiler.

    • Assos’u ben çok sevdim Justine. Denizi çok rüzgarlı, değişken ve hiç çaresi yok çivi gibi. ama çok sakin, kaldığımız yer çok güzel, tam ihtiyacım olan şeyleri buldum burada.. bugün kısacık yazmak geldi içimden minicik bir not düşüverdim hallerimden haller kayıtlı kalosın diye. dönünce yazarım fotolu bir detaylı yazı. Sevgiler. 🙂

Bir Yanıt Bırakın

