BAZEN DE KEYİF ALIRSIN

bu sıra işe gitmek ve gelmek çok keyifli.

yazın başına ve ortasına denk gelen iki kokusu hatırına yaza kızmıyorum bazı bazı.
biri işte şimdi coşan ıhlamur kokusu.
diğeri de daha sıcak yaz günlerinde burnuma geldikçe oh dedirten acı, baygın incir kokusu.
bu sıra ıhlamur kokusuna doyayım diye yolumu uzatmak pahasına sabahları ve akşamları parklara düşürüyorum ayaklarımı.

incir için ise tatile annemlere gitmeyi bekliyorum.
bursa’da incir daha güzel kokuyor sanki.

bütün bunları çay içerken yazdım, buyurmaz mıydınız?
elektra herkese mis kokulu hafta sonları diler.

BAZEN DE KEYİF ALIRSIN” üzerine 10 düşünce

  1. Bi de okullar kapandı trafik azaldı, ben bunu da seviyorum Elektram (güzel kuşum diyesim geldi, Ekmekçikız gibi :))

  2. Serpilcim canım kuzum diyeyim ben de sana 😀 evet evet, bu sıra İstanbul şahane:) herkes gidecek yakında bir de. oh, mis.

  3. Ebrucum, yine bir haftasonu değil mi? yorgunsundur sen çok. şimdi yine çay demledim balkonda karşılıklı içelim, hiç konuşmayalım. Nasıl? 🙂 afiyet olsun…

  4. Hmmm, demek herkes gidince İstanbul daha güzel, çok ayıp!
    ;p

    Şaka yapıyorum Elektracığım, keyifli olman ne güzel. Canımızı sıkan onca şey varken, ıhlamur ve incirden mutluluk sebebi bulmak önemli.
    Çay iyidir, içelim tabii;)
    Sevgiler.

  5. Justine 🙂 e ama aşkolsun , biz size hoşgeldin demedik mi? gel çay içelim demedik mi? dedik. şehrimiz siz gidince eksildi, ama yine gelirsin, hem çay da içeriz o zaman belki :))) incire ıhlamura umudumuz bağladık işte, ne yaparsın. ama olsun, iyiyim onlarla ben. :))

  6. ekmekçim doğa anam benim 😛 gadııın anaaaam gibi oldu bu da be. demek iki ayrı yakada aynı kokuları içimize çeke çeke , içimizi de çeke çeke hı? ama bak yine söylüyorum, bu kentte beşiktaşım kadar güzel ıhlamur kokan başka da bir yer olduğunu sanmıyorum ben. öperim çok.

  7. aglea, haftasonu kahvaltı keyiflerine eylül ayı itibarıyle eşlik edeceğim. uzun uzun şarkılar paylaşır, bardak bardak çay içeriz:) şimdilik siz evlerinzide, ben dershanemde çay keyfine devam. 🙂 Busalılar nasıl desem, iyi insanlardır. benim anne tarafım Bursa’lı. Tatar ahalisinden Bursa’nın. Çay biraz da tatar genlerimin tutkusu sanırım. Çaşka derler, kulpsuz ama kase gibi de yusyuvarlak değil, hafif kahve fincanı formunda kaselerle içerler yaşlı tatar akrabalarım. ve asla şeker koymazlar. çeşit çeşit reçel olur minik tabaklarda bir kaşık reçel bir yudum çaşkadan çay 🙂 ritüel bu.

Bir Cevap Yazın

