YAĞSA DA RAHATLASA

Bir garip hava var dışarıda.
Havasızlık mı desem ki aslında.
İnsanın üzerine sıkıntıdan başka bir şey bırakmayan.
Pek çok istanbul’lu gibi bugün benimde dilimde hep “yağsa da rahatlasa”
Başımı da ağrıttı mı bu hava? Ağrıttı.
İçtim ilacımı geçmesini bekliyorum ağrının.
Bir de akşamüstünü bekliyorum.
Sıpa ile tipik türk olarak sonuna yetişmeyi bari becermeye çalışacağımız van gogh alive’a gideceğiz nihayet.
Ben biliyorum, biz beşiktaş’tan yürümeye başladığımız an yağmur da çağrılara kulak verecek.
olsun.
Yağsın da bize yağsın razıyım.

Güncelleme:

Denizin kıyısından yürüye yürüye gittik sıpayla Antrepo’ya. 3 ayrı açıdan herhalde 3 tur izledik yerlere oturup. Biraz daha çok eserini koysalarmış keşke desek de proje sayesinde gözümüzü renge, ruhumuzu bir dehanın iç döküşlerine-bazen acıklı bulduk- , kulağımızı müziğe doyurduk geldik.
Yağmur hala yağmadı.

YAĞSA DA RAHATLASA” üzerine 4 düşünce

  1. Yağınca da geçmiyor bazen:) Neredeyse çevre illerdeki nemi hissedecek derecede sorunlu ayaklarım ve bacaklarım ve çıldırtan bir ağrı ile boğuşuyorum yağmurlu havalarda. Yine de seviyorum.

    • bugün yazıyı yazdım komşu ziyaretinde sana uğradım, dedim Ankara’da sıkıntılı:) Ben yağmuru, griyi, soğuğu çok severim. gıkım çıkmaz. ama İstanbul ısınma moduna girdiğinde grisi de yağmuru da anca üzerimize sıkıntı bırakıyor Ebru 😦 bir yapış yıvık haller. çekilir gibi değil. ama bir yağmur sever olarak senin yağmura bağlılığın çok daha alkışlanası geldi bana: “acıtsa da severim” ağrısız günlerde keyifli ıslan yağmurlarda.

    • Bu hafta hep yağacak diyorlar üstelik. Dur bakalım. sabah kesin yağar dediğim bir havada evden çıktım. Bahçeşehir’e geldim, güneş gözlüğümü taktım. anlayacağın, acep nereye yağacak bu yağmur? 🙂

      Çok beğendik biz de. zaten apar topar gitmemizin nedeni de bu aman gideriz vakit var nasılsa elektra’sının paniği idi. öylesine bir aklıma gelip sabah internetten baktığımda 15’inde bitiyor olduğunu görünce evden sıpayı getirttim apar topar işte. iyi ki gittik tabii 🙂

Bir Cevap Yazın

