32 KISIM TEKMİLİ BİRDEN

2 ay bitiyor.
2 ay önce başladığım diş tadilatı maceram, diş eti tedavisi, küçük operasyonlar, kanallar manallar derken, bu gün nihayet protezler için kesim ve ölçü alınmasıyla son düzlüğe girdi.
bugünkü randevu tüm diğerlerinden daha uzun ve yorucu idi.
3 – yazıyla üç- saat, ağzım açık ve içinde neredeyse inşaat iskelesi kurulu gibi rahatsızlık verici işlemlere maruz kalarak 3 saat geçirdim.
herhalde 10 kere anestezi için iğne oldum.
-minik bir doz , diyor doktor. cart bir iğne.
-buna da minik bir doz, diyor, cart bir tane daha.
en son dedim ki, – doktor bastır dibine kadar enjeksiyonun da bitsin bu çile. büyük bir doz ver bana, büyük.
ağzım şu anda o minik dozların etkisinin de geçmiş olması nedeniyle bir acılar denizi.
belki 10 ayrı iğne deliği acısı.
kesilmiş dişlerin hassassiyetini saymıyorum bile.
ama sabır, en fazla 3 prova sonrası elveda sevgili doktorum, büyük bir elveda.
doktorum diyorum ama aslında bir diş hastanesinde yaptırdım tedaviyi.
her bir işlem başka bir doktor tarafından yapıldı.
hepsi okumuş kızlar erkekler, pek bir kibar pek bir modern tutumlar içerisindeler hastalarına.
hani epey paranızı alırız, ama bakın nasıl da memnun ederiz sizi durumu.
iyi, öyle olsun.
her doktorumuhn ayrı odası ve hastalarına dinlettiği ayrı playlist’i var.
en fenası kanal tedavilerimi yapanınki.
Loreena McKennitt’le dolu bir playlist’i vardı hatunun. misal;


aslında severim Loreena’yı, ama doktorum sadece dinlemeyip şarkılara da eşlik etmeyi seven bir kızcağız çıktı.
ağzımda vıııınnnn vınnnn aletler kulağımda onun ommm ummm hmmm ları. epey bir zorlandım terslememek için. ağzını koyun gibi açmış yatınca orada tersleyemiyorsun da.

bir diğer doktor daha bir teenage, açtı joy fm’i allah ne verdiyse. iyi. sürdürülebilir bir ilişki.
bugünkü allah için en takdir ettiğim playlist’e sahipti. o kırar keser doğrarken tak tuk ben de içimden eşlik ettim şarkılara.

bakmayın başlıkta 32 kısım tekmili birden yazdığıma.
bazı sayısal kayıplarımız var dişlerimizden.
ama yakında size en azından 30 diş gülümseyen bir elektra olacağımdır.
ama şimdilik ağzındaki acılarla başa çıkmaya çalışan bir elektra olarak iyi günler dilerim.

32 KISIM TEKMİLİ BİRDEN” üzerine 11 düşünce

  1. çok geçmiş olsun. ahhh, bana da acilen böyle acılar garkeden bir yer lâzım. nasıl orası? memnun musunuz sevgili sorella? ben anadolu yakasında adam gibi bir dişçi arıyorum. bugüne kadarki hiçbir dişçimden memnun kalmadım. bayağı bi işim var 😦

  2. Oy Elektram oy, damdan düşenin halinden damdan düşer, dişleriyle uğraşanın halinden dişleriyle uğraşan anlarmış. Seni nasıl anlıyorum bilsen (ülen şunu demek için bir sürü veciz laf ettim ya). Geçen sene 3 ay sürünüp taktırdığım köprülerim geceleri birilerini yemek için diş gıcırdattığımdan gevşedi, acilen çıkarılıp yeniden yapıştırılması lazım ama dişçi Ankara’da kader utansın. Daha 1 ay bekleyeceğim acılar içerisinde. Sıcak, soğuk, hava herbişey etkiliyor, ağzımın içi cehennem gibi. Geçmiş olsun canım benim, tez zamanda bitsin, sonucu iyi olsun işşallahhhh:)))

  3. Sayın abim, bana kaç kişi Sorella der ki, şıp diye anlamıştım zaten:) bu wordpres’i çözemedim ben. bazen kendi bloguma anonim yorum yazdırıyor bana. link vermeyi beceremiyorum. dur bakalım, çözeceğim umarım.

    memnunum bu gittiğim diş hastanesinden genel olarak. hatta kanal tedavisi yapılırken dedim ki, bu kanal tedavisi ise benim daha önce yaptırdıklarım ne acaba? dilerseniz mail atayım size adını. buralara arama ile falan gelmesin kimseler :)bir an önce yaptırınız dişlerinizi sayın abim. sonra benim gibi ağır fatura ödemeyiniz. Sevgiler.

  4. örtmenim, bugün kesim oldu ya protez yapılacaklara, şu an o sızım sızım sızlama durumunu anlatamam:(( ne içsem sızı, ne yesem acı. yani biz birbirimiz bugün deriiiinden anlıyoruz işte seninle. sana da bir an evvel kurtulmanı diliyorum. insanın ağzının tadı olmayınca hiç bir şey tatlı gelmiyor ona. sonuca az kaldı. şimdi ağzım geçici dişler kesik dişlerle falan biraz komik görünüyor ama, sonra çok şukar olacağımdır: :)))

  5. elektram canım. karizmana karizma katacaksın yeni gülüşünle yani..peki öyle olsun 🙂

    bu arada hafif abi’cim anadolu yakasında oturan ve diş doktorlarından müthiş tırsan biri olarak son 7-8 yıldır gittiğim doktoruma hayranım. dişlerimi tedavi ettiği yetmezmiş gibi diş doktoru fobimi geçirdi… isterseniz numarasını falan verebilirim.

  6. sevgili sorella, atınız bana mail nütfen!
    sevgili şule hanımcığım, sizden de bekliyorum mail. adresimi biliyordunuz di mi?
    nefret ediyorum diş doktorlarından. ya kifayetsizler, ya beceriksiz, ya da düpedüz yankesici. (düzgünlerini elbette tenzih ederim —ah bi de rastlayabilsem!) yalnız bir sorun var: hanginizinkini tercih etmeliyim? 🙂

    (*) tam on dakikadır bu yorumu göndermeye çalışıyorum. kafayı yemek üzereyim. ismimle yollayamıyorum. nedir bu yahu???

  7. abicim ben şimdi atıyorum mailiniz. Şule de eminimatacaktır. hangimizinki noktasında ne desem boş ama şimdi:) siz ikisini de gidip bir görün hangisine kanınız ısınırsa artık.

    Not: abicim valla bak Ebru da dert yanmış, dün justine’in yorumunu bulup çıkardım spam diye kenara atmış sinir oldum. size böyle. ne bileyim. ben bloggerdan geldim, wordpres’in yabancısıyım. siz deyin bana bir çare.

  8. Ebrucum teşekkür ederim, gelmiş gelmiş de niye böyle yapıyor anlayamıyorum wordpres. blogger ayrı sıkıntı açtı bana taşındım buralara, buranın da yabancısıyım:) el böğürde bakıp duruyorum. ama bu yoruımda izlediğin yol doğru demek ki zira adınla buna bırakabilmişsin yorumu:) Ağrı mevzuuna gelince. bugün ağrı az, ama dişsizlikten nineler gibiyim. ön dişlerimle halltemeye çalışıyorum yeme işini komik de görünüyorum:) az kaldı. bitiyor.

Bir Yanıt Bırakın

