5 YIL OLMUŞ DEDİK SONRA

aynı arabadan inip birbirimize sarılınca otopark görevlisini şaşırtarak başladık eğlenmeye.
aman iyi ki köşklere de değil de bu kır kahvesine geldik diye mutlu olduk.
menemenimizi sahanda yumurtamızı çayımızı kahvemizi yedik içtik.
gözümüzü yeşile daldırıp güneşte kemiklerimizi ısıttık
etrafımıza bakıp İstanbul, tamam yoruyorsun falan bizi ama dedik, çok güzelsin.
ay ne iyi ettik de geldik dedik.
şu kına gecesini yapacağız kaçışın yok dedik.
kaç yıl oldu dedik.
vay be 5 olmuş dedik.
nasıl da bulduk birbirimizi dedik.
ilk yorumlarımızı hatırladık bloglarımıza, ilk ziyaretlerimizi anlattık.
azıcık dedikodu, azıcık hayatlarımızın genel durumunu aktarma birbirimize…
azıcık aramızda olmayanları anma.
yeme içme.
sonrasında yürüme yıldız parkı’nın coşmuş yeşilinde.
sonrasında işe güce dağılma.
evet Şule, Ekmekçikız ve elektra bir geleneksel yıldız parkı pikniğinin ikincisini daha hayata geçirebildi anlayacağın blog. Müzi yurtdışında gelemedi, Neo saati uymadığından Şule ve ben gittikten sonra Ekmekçimle buluştu ama biz görüşemedik.
olsun, kalpler bir.
pek güzeldi.

5 YIL OLMUŞ DEDİK SONRA” üzerine 12 düşünce

    • ya ben bu wordpresi çözemedim diyorum da diyorum. senin bu yorumu almış spam’a atmış. nasıl utandım anlatamam. demin kurcalarken farkettim. uğraş uğraş anca yayınlatabildim. :((( kalpler bir olsun tabii, ve gelirsen istanbul’a yıldız parkına da gideriz. dondurma da alırım sana:))) bakma biz İstanbullu şımarıklara, kızıyoruz ediyoruz falan ama, çok seviyoruz biz İstanbul’u

  1. Burayı okursa, canımıza okur birisi. Beni nasıl unuttunuz felan deyebilir. Susun dalgalandırmayın derseniz, susarım. :))

  2. o birisi şu an kelebekler vadisinde keyif çatan birisi mi ekmekçim? 🙂 haydi canım, ben onun canına okumayayım da :))

  3. Serpicm, bak evet seni unuttuk ama hakikaten:)) seneye geleneksel pikniğimizin 3. süne katılır mısın diye şimdiden soruyorum o zaman:)

Bir Cevap Yazın

