ÇALIŞALIM ARKADAŞLAR…

benim eski blogdaki takip listeme bakıyorum da zamanında en sık yazan blog komşuları bile 10 günde 15 günde bir yazmaya başlamışlar. 

zaten az yazanlarsa son güncellemede 3 ay önce 5 ay önce biçimde kodlular.

demek bir ben değilmişim bu blog işinde tembelliğe vuran 

şu wordpress’i çözemeden hevesim kaçmıştı ya, boşlamıştım hani burayı. 

şimdi hemen bir kurcalayayım da buraya bir takip listesi oluşturayım kendime.

sonra da her gün mutlaka bir uğrayayım komşulara.

nasıl, iyi gidiyorum ve kararlı görünüyorum değil mi?

sırtını sıvazlayıp afferin demenizi bekleyen elektra iyi günler diler. 

dur bir de cuma şarkısı koyalım da wordpress’i kurcalarken canımız sıkılmasın. 

 

 

 

Reklamlar

ÇALIŞALIM ARKADAŞLAR…” üzerine 10 düşünce

  1. Nassıı yaniii !? Eski blog komşularınız on günde onbeş günde bir mi yazıyorlarmış?
    Ya ben ya ben ? 😦

  2. benim hevessizliğim okur hevessizliğimden geliyor. yani, bir tarafta yazanın tembelliği var, bir de okuyanın tembelliği -daha doğrusu, yeni mecralara kapılıp gitmesi.
    ama nasıl, ta zamanında da demiştim, di mi, ‘siz de tivıtır’a kapılmışsınız, yapmayın’ demiştim, siz de ‘sen de gel simon, çok eğlenceli demiştiniz’.

  3. Simon, belki de twitter falan gibi yerler okur beklemeden kendi kendine bıdırdanma terbiyesi geliştirmesi bakımından iyi geldi bana. bloguma dönerken yorumları kapamayı bile düşündüm bir ara. insanlar yorum yapmak zorunda hissetmeden okusun, okumazsa da ben yazayım hatta. yazmayı özleyerek döndüm anlayacağın. ama haklısın. interaktif olunca zevkli oluyor yazmak. ben kendi adıma elimden geldiğince yorum bırakmaya çalışıyorum artık okuduğum takip ettiğim insanlara. ve evet, sen bana demiştin :)) ama ben de sana yine de diyorum ” sen de gel simon, çok eğlenceli :)” hala orada da varım haberin olsun .

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: