DÖNDÜM, ISLIĞIMI DUYDUNUZ MU?


Biliyordum.
Onca sosyal medya koşturmacası içerisinde, yine de burayı özleyeceğimi, kendimi anlatmak isteyeceğimi biliyordum.
Oğuz Atay gibi bir Ha-Ha diyorum burada, önce ben kendimi eleştiriyorum.
Yıldım açıkçası oradan oraya bakınıp durmaktan.
Hiçbir şey tat da vermiyor artık.
Dedim ki kendime, instagram mı?
koy bloguna resmini, ne işin var o tanımadığın insanların ortasında.
twitter mı?
yaz arada tamam, ama o ne öyle harf sınırlı iç dökme.
harfinde yine cimri ol, ama yaz bloguna.
işte böyle bir haller.

Bahar geldi ya, ben benden geçmeye başladım.
başımda bir git rüzgarı, bu rüzgarla bıraktım takip ettiğim pek çok şeyi, kaçtım yine kendime sığındım.
neler oldu bu arada?
bıdırdanacağım yine, sevimsiz olacak.
boşver.
bir sürü şey oldu.
iyisi de oldu kötüsü de oldu.
ama ruhun taşıma haddini aştıran şeyler ağır basıyor sanırım.
onun için olsa gerek, döndüm ben blog.
yazarım sana.

DÖNDÜM, ISLIĞIMI DUYDUNUZ MU?” üzerine 13 düşünce

    • Serpil, merabaaa:) Yok, dur bakalım. kaybolmam sanırım:)) Nasılsın’ın yanıtı ise işte anlattiğım gibi, biraz iyi biraz kötü çokça yorgun:)

  1. A, ben bunu kaçırmışım. Ne tuhaf… Nasıl görmem yahu? Eee, ondan sonraki yazıyı okudum… Bunadım mı acaba?
    Tamam tamam, bir üstteki posttan etkilendim;p

    Neyse ne, hoşgeldin, ve yaz tabii; blog hiç unutulmayan eski sevgili, hep affeden anne, şefkatli bir eş gibidir, dönülmez mi hiç?;p (hep abartan Justine, yine iş başında;))

  2. abartalım Justinecim, ne olacak ve kime ne zararı var. :)) Hoşbuldum, bir de eskisi gibi blog okuma alışkanlığımı da kazanırsam tam süper olacak. başlıyorum, her an bloglarınız tarafımdan işgal edilebilir.:P

Bir Cevap Yazın

