BİR HARMANIM BU AKŞAM

 

 

Görselyazsam iyi gelecek sanki.

yazsam yine eskisi gibi dengemi bulacağım, hayat bana değmeden akıp gidecek ben izleyeceğim evimde kahve içerek.

oysa o kadar hızlandım ki, değil hayatı izlemek, hayatı izleyenlerin bile önünden geçtiğimde sadece “bi kedi gördüm sanki” derler sanırım benim için. 

dalgaya vuramayacak kadar yorgunum aslında. 

zorluyorum işte.

niye yaptığımı bilmeden yıkılmadım ayaktayım elektrası çizmeye çalışıyorum..

böyle yetiştirmişler beni.

yapacak bir şey yok.

değişim gerekiyorsa bile,elimi bile kıpırdatacak halim yok üzerime yapışan bu halleri silkelemek için.

Canım blog dostlarım, okuyup okuyup çıkıyorum bloglarınızdan. 

sağsınız esensiniz, görüyorum. 

içim rahat tıklayıp çıkıyorum. 

hepinizi seviyorum.

bir tek dileğim var, mutlu olun yeter:)

Bir de işte kadınlar kadınlar dağlara doğru ya…

kadınlar gününüz kutlu olsun tüm kadın blogdaşlarım. 

bir kucak alın da koyun vazolarınıza. buyrun…

 

Görsel

Elektra hepinizin emekleri önünde saygıyla eğilir…

 

 

BİR HARMANIM BU AKŞAM” üzerine 3 düşünce

  1. Canım Elektracım çok yoruldun, en kısa zamanda dinlendim diyen sesini duyabilmek dileğiyle öptüm seni

Bir Yanıt Bırakın

