GLOOMY GLOOMY GLOOMY

efenim bir pazar günü daha çalışan ben, önümdeki 5 gün tatil hayali ile bugün daha bir sabırlı davranıyorum bu sıkıcı durumda.
ha, ama bu çok da iyimser bir gül olduğum anlamına da gelmiyor.
şöyle bir şarkının tüm versiyonlarını dinleyip kendime işkence ediyorum.

bu güzel şarkının- ki zamanında intihara meylettiriyor insanları diye yasaklanmış bile. çok saçma- Billie Holiday hali…

Sonra bu şarkının Portishead hali, ki çok hoş.

Björk hali. Björk işte 🙂 Şeker şey.

Sinead O’Connor hali;

Kronos Quartet hali;

Bu da Pazar sıkıntısı ile baş etmeye çalışan oyuncaklı elektra hali:)

Haydi bana iyi tatiller.

GLOOMY GLOOMY GLOOMY” üzerine 6 düşünce

  1. an itibarı ile, 1,30 saat sonra tatilim:)) zaten şarkılar, oyuncakla oynama, wordpres’i kurcalama- itiraf edeyim hala her şeyini çözemedim- derken gün bitti. muckk, Şulecim.

Bir Cevap Yazın

