STOP!!!!

– Bu ara çokça düşünmeden yaşıyorum. planların itina ile adama yedirildiğini öğrendiğim çok oldu da, plan yapmayı bırakmak yine de öyle pat diye olmuyor. alışkanlık bir yerde. ama bu sefer bırakmak zorunda kaldım diyebilirim. öyle bir bıraktım ki, sabahları önce uyanıp, sıpayı gönderip ondan sonra kahve içerken bugünün yapılması gerekeni ne onu hatırlamaya çalışıyorum. geceleri yatarken tek bir şey oluyor aklımda, yatıp uyumak. bu keyifli de bir şey bir yerde.
mesela eskiden eve dönüş yolunda başlıyordum yemeği pişirmeye,şimdi mutfağa girince karar veriyorum. akşamdan hazırlanırdım işe gitmeye, kıyafetti çantaya konulacaklardı falan, şimdi kahve içip o günün yapılacaklarını hatırladıktan sonra gidiyorum dolaba, açıyorum kapağını ve yüreğimin götürdüğü yere gidiyorum:) ha bazen yüreğim aynı kıyafeti üç gün giymeye ikna ediyor beni, hiç de umursamıyorum. velhasıl yaşam hızlanınca ben yavaşladım sanırım. arada hızlanmaya kalkınca da otomatik içses devreye girip azarlayıveriyor beni,dur be kızım, dur…
sevdim bu yeni hali .

– televizyonla işimiz tamamen bitti sanırım aile olarak. herkes kendi odasında köşesinde kendi bilgisayarı, dersi,filmi, dizisi, internet gezmesi, işi gücü ile uğraşıyor. film izleniyorsa internet, dizi izlenecekse internet. daha keyifli valla. tek istisna behzat amirim, saygılar…

– takip ettiğim dizileri sezonda izlemeyip biriktirmek yeni hobim. böylece challenge tadında dizi geceleri yaşıyorum. bu aralar 7 sezonu birden beni bekleyen How ı met your mother’layım. barney barney, adamımsın:)

– bu yıl çok güzel kitaplar okudum. seneye de yolum böyle güzel kitaplarla kesişir umarım.

yeni yıla dair hiçbir heyecan duymamam beni azıcık üzüyor. minik ağacımızı bile kurmadım daha. sadece arada yollarda ışıltılı pırıltılı yeni yıl ruhuyla yolum kesiştiğinde içim bir hoş oluyor. sonra mp3’ümdeki müziğin sesini açıyorum, geçiyor.

böyle işte, seni seviyorum blog.

STOP!!!!” üzerine 6 düşünce

  1. sizi çok seviyorum delim ve ekmekçim. ( teletubbies gibi yapalım mı? sarılalım sıkı sıkı. ) efendim gezici başımız ekmekçimiz, biz nasıl gitsek, ne yapsak, ne zaman derken o gider de facebook fotosundan hepimizi etiketler. ama dinginlik güzel, iy, cici, öğrenilesi, tavsiye edilesi birşeymiş. ben bunu öğrendim canlarım. öpüyorum siz kocaman.:))

  2. aaa ben de seni seviyoruz şekerim demeye gelmiştim ki ekmekçimle delim benden önce demişler. kıskanmadım çok neyse ki, tanıdıklar ne de olsa 😛

Bir Cevap Yazın

