çok kişisel bir alfabe girişimi

A- ayran
Gün içinde belli bir saatte , aaaa, ayran içiyim diyorum kendime. içince de bir karbüratörüm temizlenmiş duygusu. Bu da yeni bağımlılığım oldu anlayacağın blog. zaten ben diyorum, ben de bağımlılık geni var. koşullar farklı olaymış, maazallah ben tinerci olurmuşum. valla.

B- baba
babamda hep aklım. bir kan düşüklüğü peydah oldu. soldu adam resmen. hiçbir şeye hali yok. öyle diyor yani o. araştırılmadık yeri kalmadı. bulamadılar. en kötüsünü bile araştırdılar. bir şey çıkmadı. tamam, hastalık yoksa, sorun yok demem lazım. ama ııh, hep incecik kalan bacakları gözümün önüne geliyor. içim sıkışıyor.

C- canan
candan sonra elbet. bir de okulda biri. pek süslü. ama iyi biri gibi.
Ç- çamaşır
durduramıyoruz, hep kirleniyor yıkaması kolay da, ütüsü göz korkutuyor. – ki ütüyü severim.
D- Daima
uykum var. doyamıyorum uykuya, hasret kaldım.
E- ev
içinden 2 ay çıkmasam of demem. o kadar özledim onunla başbaşa kalmayı.
F- ftp
ortak ağa bağlanabilmem için boyna tıklıyorum. test koyacağım, test alacağım, rapor vereceğim. yok. hep sorunlu hep sorunlu.
G- Göz altı morluğu
yeni peydah oldu bende. canımı sıkıyor. böyle gözden burun boyunca bir yay gibi inen mor, derin bir çizgi. çay pansumanına başladım. uyusam geçecek oysa ki. ama erken yatarsa ölecek hastalığına yakalanmış gibiyim. erken yatamıyorum.

Ğ- yuh artık elektra.

H- hakan
e hakan işte.

I- ( bir iki dakikadır düşünüyorum, hiçbir şey çağrıştırmıyor. iyi mi?)

İ- iş
her gün gittiğim. olmaması da dert tabii.

j. Janberk
pek çok kişi bu harfte takılır kalır. benimse en sevdiğim harf.
K. Kitap
Elimde ” gurmenin son yemeği” var. bu ara çok güzel kitaplar okudum.
L. Limon.
Ekşi, en sevdiğim tat. en güzel ekşi de limondaki ekşi.
M. Merdiven
İşyerlerimin ikisinde de bolca var. iniyorum çıkıyorum iniyorum çıkıyorum. aktivite oluyor işte. spor babında.
N. Nazik
15 günde bir gelmese bzizm eve, benim evi ne götürürdü bilmiyorum.
O. Oğlum
Çok severim ben onu. çok komiktir. Bugün bulaşık makinesini bile boşaltmış anneciği yorulmasın diye. Ağladım sevincimden.
Ö. Özlem
Annemle babamı her geçen gün daha çok özlüyorum. onlara bu kadar çok düşmem salak salak düşünceler getiriyor aklıma. korkuyorum. çok özlüyorum ama.
P. Pırasa
bol bol yiyorum. hatta soğan niyetine başka sebzeleri pişirirken bile kullanıyorum. bir de üşenmeyip böreğini yapsam mevsimi geçmeden.

R. Römork
neden bilmiyorum. manyakça bir şey, söylemeyi seviyorum diyelim.
S. Sıpa
bilen bilir, benim bir sıpam var. güzel gözlü sıpam o benim, canım o benim.
Ş. Şilte
Son teknoloji yataklarda yatıyorum da, sırt ve boyun ağrım çok beter. şilte vardı eskiden. içi yün kıtıklarıyla dolu. ne sırtım ağrırdı ne boynum.
T. teperim
ruh halim işte. önemli bir şey değil.
U. Uzak
bu yıl başladığım şu yeni okulum pek uzak. uzak olmasa sanki daha çok seveceğim. ama öyle böyle değil, çok uzak. allahın dağında derler ya, öyle işte.
Ü. üzüm
olmayan kızımın adı.
V. VAN
şu sıra aklımda sadece o. çadırda yaşanmaz ki Van’da.
Y. yazılı
Notu bol bir öğretmen olduğumu keşfettim. kıyamıyorum yanlış yazmış olsa da bir şeyler yazmış öğrenciye.
Z. Zıbarmak
cümle içinde kullanalım: “yat uyu zıbar elektra”.

Reklamlar

çok kişisel bir alfabe girişimi” üzerine 12 düşünce

  1. Güzel di mi ama üzüm ismi:) Hakan hep kız iyi yırttı doğmayarak der. ama bence çok güzel bir isim üzüm. Kirazdan daha iyi.

  2. Merabaaaa passive:) Hoşgeldin diyeyim ben de o zaman. yazarken ben de eğlendim. hem bilinç akışı şeysi olduğundan 5 dakkada falan yazılıyor. tavsiye ederim:) R hala Römork ben de onu anlayamıyorum.

  3. Yok yok, parmağın gelişine yazıyoruz işte ya hu:) Dur bakayım, o gözle okuyunca neleri ele vermişim. bir daha okuyayım ben şunu.

  4. forklift süperdir bence de. ayrıca benim fabrika gezilerinde hep forklifte oturup gezesim, inip cikasim gelir rafların arasında. ne egleneceli olur degil mi 🙂

  5. forklift fena halde üniversite eğitimi kokar bana. derslerimizde, ne bileyim, su gibi, hava gibi, en temel sözcüklerdendi forklift. hani bazen bir şeyi, türkçesi olsa bile önce ingilizcesinden öğrenirsin ve öyle kalır ya (hindistan cevizi bilmeyen survivor’cıların coconut deyip durması gibi), forklift de bizim için öyle olmuştu. hatta o kadar çok yerleşir ki nesneden öte bir kelime olur. nesne değil, başlı başına bir terim. benim gibiler için forklift eşittir bizim meslektir.

  6. Aslında çok havalı ve şenlikli kelimeleri var araç gereçlerin. römorklar, vidanjörler, forkliftler, oğlum büyürken bir sürü kamyon , iş makinesi oyuncağı vardı. saatlerce oynardı, hem bazen geve yarısı uykudan uyanıp oynardı. ben de koltuğun bir kenarında yarı uyur yarı uyanık vıjjj vujjjj eşlik edip uykusunun gelmesini beklerdim. yani senin bu havalı makinelerle fena anılarım var Sİmon:) bir de fındıkçı geliniyim ya ben, yıllar sonra patoz diye bir şey ,- makine işte. taneyi kabuğu ayırıp atıyor.- öğrenmiştim bu makinelerden. bir de onunla güzel anılarım var. balayı niyetine gittiğimiz fındık toplama turundan:) allahtan gelinlerinin bu işler için yaratılmadığını çabuk anladılar da o yılla bitti patoz maceram.

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: