HAYDİ BAKALIIIIM…

ben hiç farkında değildim aslında hakan fark edene dek.
meğer ben kendimi motive etmek için hep böyle söylermişim kendime: “haydi bakalıııım.”
o bunu keşfettikten sonra dikat ettim, evet evet, aynen bunu yapıyorum.
tam kitabın güzel yerindeyim, ama kalkıp yemek de hazırlamam lazım, kitabı kaparken mırıldanıyorum bir yandan da, ” haydi bakalıııım.”
tam sabahın tüm sessizliğinde ev bana kalmış, ser diyor bir yandan içimdeki ben, ama iş de var ve bir dakika daha kalkmazsam yerimden ilkokul çocukları gibi müdüre yalan atmak zorunda kalacağım, eh kış kış o zaman demek gibi kendime ; ” haydi bakalıııım.”
gece en güzel vaatleri ile kendini yaşamayı öneriyor bana, zaten çok da özlemişim mesela güneşi doğdurmayı, ama erken kalkmak lazım di mi? o zaman gelsin yine, ” haydi bakalıııım.”
şimdi tatilin son saatleri ya, bilgisayar kucağımda, 4 gün boyunca zorunluluklar dışında kalkmadığım için neredeyse benim şeklimi almış olan kanepedeyim. oje falan sürmek lazım, sabah giyilecekleri ayarlamak, sıpayı erken yatmaya ikna etmek , dağılan etrafı bir toparlamak ki sabah kargaşasında telaş olmasın, yani elektra, “haydi bakalıııım”

HAYDİ BAKALIIIIM…” üzerine 4 düşünce

  1. alemsin elektram 🙂 annemde benzer bir sey farkettim ben de bu bayram gezmeleri sirasinda. yoruluyor ama gezmek de istiyor ya, kendini motive ediyor o da örneğin bir muzenin uzayan merdivenlerinin onunde, “hadi bakalim” diyerek 🙂

  2. hahahah:) bak sen doğru demişsin. hakan bunu hüzünlü bulup üzülüyor, ciddi ciddi hüzün yapıyor. deli mi ne? ben de kendime eni konu yaşlandın be kızım sen diyerek kızıyorum. bu bir yaşlanma emaresi yahu, ne vakit edindim bilmiyorum ki?:)))

  3. bak bir de annem “hadi bakalım”ın daha komiğini de söylüyor kendi kendine böyle durumlarda: “hopicik” diyor. kocaman kadının bunu söylemesi o kadar komik ki görmeli/duymalısın mutlaka…

  4. :))) canım annen, onu öyle iyi anlıyorum ki, sevimsiz durumdan sevim yaratmaya çalışıyor 😛 ben gibi, aynııı:) hoppicikkkkkk, iş var da:)

Bir Cevap Yazın

