BAYRAM, N’ABER?

o kadar yoğun günler geçirdim ki ve kaçınılmaz olarak bu yoğun günlerin sonucunda o kadar yorgunum ki, beni dışarıdan izliyor olsaydınız, bu bayram için bana dileyeceğiniz tek şey: “pijamalarını bile üzerinden çıkarmadan tembelliğin doruklarında bir bayram tatili geçirirsin umarım. ” olurdu. hatta içinizden bazıları bana sıkıca sarılıp ağlayabilirdi bile benim için.
şimdi evdeyim.
çılgın bayram öncesi sokak kalabalığını neredeyse ittirerek koşa koşa evime geldim.
marketten, üç gün dışarı çıkmadan idare edebileceğimiz nevaleyi de kendimle birlikte eve attım.
hakikaten bir film karesi gibiydi antre: etrafıma saçılmış market torbaları ve sırtını sokağın suratına dan diye çarpılmış kapıya dayayıp gözleri kapalı evin kokusunu içine çeken ben.
yani, bildiğiniz gibi değil dışarıdan tiksintim.

şimdi- ki adetim değildir günde iki kahve içmek.- kahvem elimde, önümdeki 4 günün heyecanlı beklentisiyle mutluyum.
elimde kitabım,

bilgisayarımda filmlerim, dizilerim:

ve ben bahtiyarım…
elektra hepinize iyi bayramlar diler.

BAYRAM, N’ABER?” üzerine 6 düşünce

  1. a kitabımız çıkmış mı? hemmen almalıyım o halde. kendime bayram hediyesi 🙂
    sana da sıkıca sarılır ve “kıyamam ben sana” derim. öperim 🙂

  2. Seninle aynı duygularla tatile başladım Elektracım
    İyi bayramlar diliyorum, evim de evine selam eder 🙂

  3. Sesime ses veren dostlarım, öperim yanacıklarınızdan. Güzel bayramlarınız olsun. Not: Şule, 4 saatte bitti bile kitap:) diğer kitaplarından çok farklı, bence otobiyografik, ama bence yine çok güzel bir kitaptı. Okuyun, okutun:)

  4. Elektram,
    Bende güncellenmiyor senin yazılar geç farkediyorum. Bir de bayram nedeniyle bebelerim gelmişti onların telaşıyla pek bakamadım buralara. Az evvel yolcu ettim, fırk, üzgünüm:(
    Kitabı yarıladım ama sanırım başa döneceğim tadına varmak için, telaşeyle rahat okuyamadım. Pek güzeldi ve aynen senin dediğin gibi bazı cümleleri parmağımla sevmek istedim.
    Bayramını gecikmeli kutlar öperim, dinlenmişsindir umarım…

  5. Canım örtmenim ya:) gözün aydın, çocuklar gelmiş bayram şekeri olarak sana. bugün bitiyor tatil, pardon bayram. dinlendim mi? evet, çok iyi geldi bu 4 gün bana.Yanaklarınızdan öperim. not: kitabı çok sevdim. Farklıydı biraz, ama çok sevdim. başucumda hala, açıp rastgele okudum bitirdikten sonra. sevdiğim cümlesi çoook:)

Bir Yanıt Bırakın

