SENİ SEVMEYEN ÖLSÜN. CANIM BENİM, HOŞGELDİN.

SENİ SEVMEYEN ÖLSÜN. CANIM BENİM, HOŞGELDİN.” üzerine 6 düşünce

  1. 🙂 evet evet evet.çok mutluyum. hele bu sene haftanın iki günü gittiğim o yerde var ya, bence kışa doyacağım. şehir merkezi ile 5 derece fark ediyor:)))))

  2. evet evet, bitti. bu sabah evde şarkı söyleyerek hazırlanırken, ablam dedi ki, ” yağmur yağıyor diye sevinen manyak bir kardeşim var. ” ben de dedim ki, ” hı hııı, acık manyağım”
    Yaşasın:)

  3. resme baktim da evet, ben bu resimdeki herseyi seviyorum. uzerime anamin ordugu sali alip, pencerenin onunde sicak cayimi icmeyi seviyorum ornegin. yagmurda yurumeyi de. ama hava aydinlanmadan uyanmayi, hava karardiktan sonra eve donmeyi sevmiyorum ortmenim. n’apcaz? 🙂

  4. şimdi efendim, hayatta hiçbir şey salt iyi ya da salt kötü değildir diye başlayıp uzayan bir yazı yazma isteği doğurdu şulem yorumun. soru sorulunca örrtmen damarım kabardı sanırım:))) aslına bakarsan en sevdiğim mevsimlerin günlerinin kısa olması benim de tepemi attırmıyor değil. yakında 4:30’da ışık yakacağız evlerde ikindi vakti. sabah uyandığımızda daha sabah çok var yanılsaması başladı bile. bu kısmı bence de keyifsiz. ama yukarıdaki fotonun geneli en sevdiklerim işte. sevdiklerim ağır basıyor yani, mutluyum, mutlusun, mutlu tatlım:))))

Bir Cevap Yazın

