YEDİĞİNİZ MAMALARA DİKKAT EDİNİZ.

daha hava yeni aydınlanıyordu gözümü açtığımda.
niye gözümü açtığımı açar açmaz hatırladım.
benim sıpa odasından “anneeeee!” diye bağırmıştı.
ne olduuuu diye ben de bağrındım.
hah,orada mısın iyi dedi ve yine uyudu.
sabah uyandığımızda ne oldu dedim, hayırdır. kötü rüya olayı sanırım.
bizimkinin kötü rüyaları bir fantastik olur, anlatması uzun.
dedi ki, düzgün mamalar ye anne ya.
hı, dedim tabii.
meğersem rüyasında lamborghini’sini sürmüş uzun uzun, ardından ben düşmüşüm aklına. annemi göreyim ben gidip demiş. tam bizim eve yaklaştığında karantina şeritleri görmüş. meğer bizim ev karantinaya alınmış. soluk soluğa ve binbir atraksiyonla güvenlik şeridini aşarak evimizin kapısına kadar gelmiş. meğersem evin kapısı da havaalanlarındaki gibi elektronik bir pano ile kaplanmışmış. panoda karantinadaki kişilerin adları ve yanlarında onlara uygulanan tedavi sürecine ilişkin bilgiler yer alıyormuş. tam benim adımı bulduğunda panoda yazı değişmiş ve adımın yanında “buharlaştı” yazmış. bizimki küçük emrah modunda çökmüş yere salya sümük kapıya tekme yumruk dalmış. berduş bir doktor açmış kapıyı, ve “maalesef yanlış mama vermişiz, buharlaştı ” demiş.
işte benimki tam bu sırada isyankar bir “anneeeeeee” çığlığı atmışmış.

hı, dedim tüm rüya anlatımı bitince. tamam, iyiyim yani ben. korkma.
yorumlasana rüyamı işte dedi.
dedim ulen sıpa, kedi köpek gibi bir şeyim bilinçaltında ne o öyle mama falan. ben bence yorumlamayayım bu rüyayı.
tamam , ama yediğin mamalara dikkat et dedi.
kafasına şaplağı yedi, sonra öpücüğünü aldı vedalaştık.
bu adamın bir de meksikadaki bir markette bir ürün olduğu rüyası var ki evlere şenlik. teröristler marketi basmış, ama bizimki bir ürün olduğu için atraksiyona müdahil olmayıp sadece izlemiş. sinir olmuştu sabah eğlenceyi kaçırdığına.
hormonları kafasına vurdu ergenin.

YEDİĞİNİZ MAMALARA DİKKAT EDİNİZ.’ için 8 yanıt

  1. ELEKTRA

    ekmekçim, evet, bu sıpa fantastikle bu yaz hani ne desem belki günde 14 saat haşır neşir oldu.oyunu bitti kitabı kitabı bitti dizisi dizisi bitti filmi hepiciği fantastik. eh sonra da bu oldu:)))

  2. ELEKTRA

    delicim, güzel mi diyorsun? peki o zaman. ben bir yandan bu kurgusal zenginliğe şapka çıkarıp bir yandan da endişeleniyorum bazen yaaa. ama dediğin doğru, mama önemli.:)

  3. muzi

    ama senin ergen çok eğlenceliymiş yahu. ne güzel böyle atraksiyonlu vurdulu kırdılı senaryolara uyanması, sizin için süper bir eğlence. gerçi rüyanın ana fikrinde yanlış ya da fantastik bir şey yok. yediğin mamalara dikkat et elektra, kim bilir neler yiyorsun ki seninki endişelenmiş:)

  4. ELEKTRA

    müzicim ben böyle standart mamalarla beslenen bir ben-i ademim. ölcez madem yiyelim badem düsturunu şiar edinerek bazı yanlış mamalara düşkünlüğüm yok değil. ama yani benim ergenin fantastik rüyalarına korku filmi tadı katacak kadar da abuk bir mama rejimi izlemiyorum. benim mamalar buharlaştırmaz. yoğuşturur:))) yalnız eğlence kısmında haklısın. işallah eğlenceli rüyalar dinlerim diye uyandığım sabahlarım çoook:)

Yorum bırakın