KALİMERA

telefonda anneme dedim ki, tamam, biz de böyle ağırlayabilirdik misafirlerimizi, ama vallahi hem birbirimize girer hem de onların burunlarından getirirdik telaşe ve velvelemizle. nasıl sakin sakin ama dört dörtlük bir biçimde ağırlandık ki, misafirperverliğin nasıl olup da tekelimize alınmaya çalışılıyor olduğundan bir kez daha utanç duydum.
biz , nasıl desem ki, biraz daha abartılı sergiliyoruz bu misafir ağırlama işini. daha bir tantanalı, daha bir gösterişli, ama sanki daha bir yüzeysel, daha bir görev gibi.
biz mesela 6 gün ağırlandık oralarda, kuş sütü eksik sofralara oturtulduk, neredeyse taht-ı revanlarla alınıp alınıp gezdirildik atinanın benim Bursa ile kumburgaz karışımı bir yere benzettiğim dört bucağını, ama onlar da sofraya oturup bizimle doyasıya yediler, onlar da bizimle birlikte gezdiler. yoruldular bizi memnun etmek için, ama hiç yorulmamış gibi vardılar yanımızda yöremizde.
yani bizdeki gibi misafiri ezen bir misafirperverlik değildi onlarınki. ve o yüzden sanırım daha makbuldü benim için.

gittik, gördük, gezdik, yedik içtik, yeni akrabalar kattık ailemize, düğünümüzü de yaptık, kardeşimizi evlendirdik, bir kızkardeşimiz daha oldu geldik.
ne yazayım, neyi anlatayım bilemiyorum ki ben şimdi.
en iyisi diyeyim ki, vallahi de bize çok benziyor oldukları yalan değil bu bizim komşuların. çok benziyorlar.
ama misafirperverlikleri bizden üstün bence.
sağ olsunlar, var olsunlar.

buyrun damadımız ve gelinimizi izleyin, iyi dileklerinizi de esirgemeyin e mi?:

Volcan & Nansy 4-9-2011 from kostas papapanagiotou on Vimeo.

KALİMERA” üzerine 10 düşünce

  1. HOŞ BULDUM HOŞ BULDUM, HATTA EFARİSTO POLİ:))) çok güzel oluyor gelinler ve damatlar. çok dokunaklı oluyorlar. bu damat ben onu bedavadan kardeş edindiğimde 15 yaşında falandı. saygıda hiç kusur etmedi yengesine ve hayatta aşması gereken zorluklar karşısında taş oldu baş yardı. uzak illerde düşledi hayatı ve bir yol arkadaşı buldu işte onu saran sarmalayan. biz anavatanlılar, kısa sürede kendini bu denli kabul ettirişine maşallahı çekip içimiz rahat döndük yurda. iyi dileklerinin bin misli sana olsun.

  2. ben bu yazıyı fark edene kadar birinci evlilik yıldönümlerini kutlayacaklarmış neredeyse yahu 🙂 wp’te “en son güncellenen en başa” tuşunu bi türlü bulamadığımdan, güncellemeleri kaçırıyorum böyle. çok mutlu olsunlar diyorum, birbirini koruyan, kollayan bir çift olsunlar inşallah. orada mı yaşayacaklar, artık gider gelirsiniz komşuya? 🙂

  3. Ben İstanbul ellerinde fink atarkene neler olmuş neler:)) Aman da çok tatlılarmış, ömür boyu mutlu olsunlar…
    Elektram darısı Janjan’a olsun, tabii ki vakti geldiğinde:))

  4. Ekmekçim, an be an mı ki? öyle sezdim:) bir deneyeyim dedim, ııh, bünye tatili öyle bir silmiş ki tatil yazısı çıkmıyor bu garipten:) Güzeldi deyip geçeyim dedim ben de. hatta çok güzeldi. Tatil olmanın ötesinde bir sürü anlam yüklendiği için pek çok güzeldi. ben en iyisi koşturmacaları atlatınca yüzyüze anlatayım sana yaw:)

  5. Neocum, bu wordpres benim için de hala muamma. o senin dediğin atraksiyonu çözemediğimden hergün blogspotuma göz atıyorum ben de. böyle buldum çözümü:) Bu arada teşekkürler, öyle olsunlar inşallah. Evet, ortada bir yunanistan kalırsa bu yaşadıkları sıkıntılardan sonra Yunanistan bize artık kendi evimiz gibi:)))

  6. aaa, bak yazdıktan sonra hatırladım ben o ru yu be ekmekçim:) yüz yüze demişsin sen yaaa:) e ama ben ona da yanıt yazmışım zaten bilmeden. ben derim ki, bana şu önümüzdeki hafta yeter yeni okul- dershane- benim okul düzenine ayak uydurmak için. sonrası ru be ru:)

Bir Cevap Yazın

