İYİ BAYRAMLAR

cuma tatile girdiğimizden beri koşturmacalı günler.
düğüne gidiyoruz ya hem de tatile, ikisinin alışverişleri aynı zamana denk gelince koş kapalıçarşıya bizi anlatan hediyeler seç evropalı dünürlere koş alışveriş merkezlerine düğünlük kıyafet ayakkabı çorap.
ergenliğinin doruklarındaki sıpayı ikna et deneme kabinlerine sok 1 saat çıkmasın, göstermesin bile üzerinde nasıl durduğunu denesin denesin çıksın kabinden olmadı bunlar deyip.
hakan’ın saatlerine denk getirip bir daha çık onun alışverişi için onu asiste et.
listeler yap bavulu on kez yeniden yeniden yap.
sıpanın doğumgünü de girsin araya koştur koştur minik bir doğumgünü organize et.
yıka ütüle yıka ütüle.
pfffff.
soluk alamadığında mantra gibi tekrar et, her şey çok güzel olacak, her şey çok güzel olacak…
15 yıldır görüşemeyen üç kardeş yanyana gelecek.
birbirini tanımayan iki kuzen buluşacak.
sirtaki yapılacak uzo içilecek.
yasssuuuuuu.

bu arada ben mp3 player’ıma şunu da yükledim, sirtakiden fenalık gelirse bir korsan eylem düşünmüyor değilim:)

haydi bana eyvallah.

sizi her yerde gururla temsil edecek olan elektra iyi bayramlar diler:))

İYİ BAYRAMLAR” üzerine 4 düşünce

  1. Koçum Elektram göster Türkün gücünü oralarda, Cigulimizi, horozumuzu öttür şanımız yürüsün:))))
    Canım keyifli bir tatil, keyifli bir düğün, keyifli bir bayram olsun. Yorgunluğuna değsin, herşey gönlünce olsun. İyi yolculuklar, sevgiler…

  2. Örtmenim ya,sağolasın. sayılı gün çabucak bitti de geldik bile. ciguli’yi öttüremedim oralarda, komşular bizden oynak çıktı, çok da güzel oynadılar üstelik. yapacak bir şey yoktu, ben de oynadım:)

  3. ehe, ben yüzdüm bu antony quinn’in sirtaki ettiği sahnenin çekildiği kumsalda 🙂

    bi de mikis teodorakis’i görünce aklıma geldi; -kis ile biten soyad kişinin girit’li olduğunu gösterirmiş, -dis eki ise atina’lıların marifetiymiş.

    sevgiler…

  4. ben adalara gidemedim aslıcım, malum tatil düğün bir araya geldi. telaşe içerisinde elden geldiğince tatil kısmını geniş tutmaya çalıştık. bir tek atina’da bir plaja gittik, hiç fena değildi orası da. adalar kimbilir nasıldı. bizim tanıştığımız ailelerin soyadları pek karmaşık. adları da uzun uzun ama hep kısaltmaları var. genelde isimler tanrılarından esinlenmiş, demeter’den, dionysse’den. eğlenceli yani:)

Bir Cevap Yazın

