ŞİMDİ OKULLU OLDUK

Şunca yıllık öğretmenim bir not defterim olmadı.
bir çıkarın kağıtları yazılı yapacağım diyemedim.
bir yazılı kağıtlarını okurken fıstık yiyip cevaplara kah kah gülemedim.
bir kalk bakayım 1310 sözlüye diyemedim.
di…
gideyim de not defterimi alayım geleyim ben.
çok pis hayallerim var.
bayan rottenmeier olasım var hatta.

ŞİMDİ OKULLU OLDUK” üzerine 4 düşünce

    • :))) teşekkür ederim efenim. iyi fikir, kocaman bir de cetvel alayım, şöyle tahta falan. elime vura vura ders anlatayım:)

  1. örtmenim canım benim, ne güzelmiş burası 🙂 bana da su wordpresse nasil gecilir dersi verir misiniz bir gun örtmenim? teşekkür ederim örtmenim. canımsınız örtmenim 🙂

Bir Cevap Yazın

