YAPACAK BİR ŞEY YOK SEVGİLİ BLOGSPOT, YOLLARIMIZ BURADA AYRILIYOR.

BAZEN ÇOK YAZDIM BAZEN AZ YAZDIM.
BAZEN YAZDIĞIMI KİMSE OKUMADAN SİLECEK KADAR AÇIK BAZEN DE KİMSE İÇİMİ ANLAMAYACAK AMA DÖNÜP BAKTIĞIMDA BANA YAŞADIĞIMI HATIRLATACAK KADAR GİZLİ YAZDIM.
BAZEN GÜNDE ÜÇ KERE YAZDIM BAZEN ÜÇ HAFTA YAZMADIM.
AMA GÜNLÜĞÜMLE HİÇ KAVGA ETMEDİM.
KAPATIP KAPATIP AÇMADIM
YOK YORUMA KAPATAYIM YOK SONRA YİNE AÇAYIM GİBİ KAPRİSLERLE ONU YORMADIM.
YAZSAM DA YAZMASAM DA GÜNDE İKİ ÜÇ KERE AÇIP ONU KEYFİMCE BİR SIRALAMAYLA OKUMAYI ÇOK SEVDİM.
ONDAN VAZGEÇMEYİ DE HİÇ DÜŞÜNMEDİM.
YAZMADIĞIMDA ONA ÖZÜRLER FALAN DA DİLEMEDİM ZATEN.
BEN GÜNLÜĞÜMÜ PEK BİR SEVDİM ANLAYACAĞINIZ.
AMA GEÇEN GÜN, BİR ŞEYLER YAZAYIM ŞU KERATAYA CANIM ÇEKTİ DİYE TIKLADIĞIMDA, SADECE İZLE BUTONUNA BASTIĞIM BAŞKA BİR BLOGDAN DOLAYI SAKINCALI DEDİ GOOGLE BANA. ZARARLI YAZILIM YÜKLEYEBİLİR DEDİ .
TEPEM ÇOK FENA ATTI.
KENDİ BİLGİSAYARIMA DEĞİL DE ÖYLESİNE UĞRAYAN BİRİLERİNİN BİLGİSAYARLARINA ZARAR VEREBİLİRİM DİYE DE İÇİM HOP ETTİ.
İŞTE O ZAMAN TAMAM DEDİM.
TAŞINIYORUZ. YETER ARTIK. ORASI ÖYLECE DURACAK.
YENİ DEFTER ALDIM ANLAYACAĞINIZ KENDİME.
MASAMIN ÜSTÜNE KOYDUM, YANINA YENİ ALDIĞIM KALEMLERİMİ DİZDİM, YENİ BİR ŞEYLER EDİNMİŞ KÜÇÜK KIZ ÇOCUĞU GİBİ DE İŞTE BUNU YAZDIM.
BİZ BURADAYIZ EFENDİM.
ADRESİMİZ DEĞİŞEBİLİR, AMA RUHUMUZ AYNI:)

YAPACAK BİR ŞEY YOK SEVGİLİ BLOGSPOT, YOLLARIMIZ BURADA AYRILIYOR.” üzerine 3 düşünce

  1. geç olmuş, ama olsun, en azından hiç değil.
    hoş geldiniz. wordpress, moda mı bilmem ama iyidir blogşpot’tan. çok daha sorunsuz çalışır, sürekli yenilik peşinde koşan, teknik sorunlarınızı anlattığınızda çözen bir topluluğu vardır. herkesle bir, eşit ve sıradan blogşpot’tansa burada, isteyerek bütünden ayrılmış insanların oluşturduğu ferah bir köyde gibisinizdir. ferahtır wordpress, iç açar.

  2. Düşün ki simon, ben wordpres’te şu yorumları nasıl görebileceğimi bilemeyecek kadar acemiyim. yani şunun için dedim, zorunluluk olmasa at koşturduğum çayırı çimeni terk etmezdi 😦 alışacağım bakalım wordpreşe. Teşekkür ederim hoşgeldinine. sen de hoşgeldin o zaman beni yeni bloga:)

Bir Cevap Yazın

